Hallo (karper)vissers,
Ik ga begin augustus een bezoek brengen aan de Vossekuil, ookwel bekend als de karpervijver van Theo Lucius. Ik ben benieuwd of iemand van jullie daar al eens heeft mogen vissen en hoe er gevist word. Het is dan niet zo'n grote vijver (100x50m), maar er zitten toch een aantal mooie karpers in die ik wel wil landen.
Groeten Tizzo
Ik ga begin augustus een bezoek brengen aan de Vossekuil, ookwel bekend als de karpervijver van Theo Lucius. Ik ben benieuwd of iemand van jullie daar al eens heeft mogen vissen en hoe er gevist word. Het is dan niet zo'n grote vijver (100x50m), maar er zitten toch een aantal mooie karpers in die ik wel wil landen.
Groeten Tizzo







Reageer