Hi
kan iemand me vertellen of de
SHIMANO BEAST MASTER BM 12300 DL met een
SHIMANO BAITRUNNER AERO 8000 GTE B
een goede combinatie is ?
kan iemand me vertellen of de
SHIMANO BEAST MASTER BM 12300 DL met een
SHIMANO BAITRUNNER AERO 8000 GTE B
een goede combinatie is ?











komt dus alsnog ongeveer op hetzelfde neer. Tussen m'n vingers door opspoelen doe ik alleen maar om de lijn strak op de spoel te krijgen. 
en gwn alles wat shimano maakt is goed 
Reageer