GOED Combi setje ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • maddwarf
    Frequent aanwezig

    • 04-05-2007
    • 171
    • Heerlen

    GOED Combi setje ?

    Hi
    kan iemand me vertellen of de
    SHIMANO BEAST MASTER BM 12300 DL met een
    SHIMANO BAITRUNNER AERO 8000 GTE B
    een goede combinatie is ?
    groet john
  • JimmY
    Full-time Roofvisser

    • 01-07-2007
    • 70
    • Amsterdam

    #2
    Daar lijkt me niets mis mee

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      lijkt me prima..shimanoo 8000 GTE B kan onder elke karperhengel hangen
      egt schitterend ding
      hengel ken ik niet maarja shimano maakt geen rotzooi dus dat zit wel goed
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • Mightymike
        Newbie

        • 25-01-2007
        • 11
        • Ter Heijde

        #4
        bijnaalles wat shimano maakt is goed dus maak je geen zorgen over je uitrusting

        Latah mike
        Vissen is net als pissen, Je moet gewoon

        Reageer

        • maddwarf
          Frequent aanwezig

          • 04-05-2007
          • 171
          • Heerlen

          #5
          thanks voor de info
          ga meteen 2 setjes bestellen
          niemand hier een beastmaster van shimano of de baitrunners?
          groet john

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            nee nog niet in ieder geval..
            volgend seizoen voor de nieuwe serie baitrunners kijken..
            maar met het materiaal is niks mis
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • maddwarf
              Frequent aanwezig

              • 04-05-2007
              • 171
              • Heerlen

              #7
              maandag komen de molens binnen zoek nu nog een goede lijn voor erop.
              Nog iemand goede ideeen wat ik er het beste op kan spoelen?
              En hoe gaan jullie te werk om ze er mooi op te krijgen, zodat ik de minste kans heb op kinken?
              groet john

              Reageer

              • Pieter Stam
                -
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

                #8
                Shimano Technium wordt veel gebruikt. Zelf geen ervaring mee.

                Reageer

                • maddwarf
                  Frequent aanwezig

                  • 04-05-2007
                  • 171
                  • Heerlen

                  #9
                  nog een goede tip voor het opspoelen?
                  groet john

                  Reageer

                  • Pieter Stam
                    -
                    • 11-10-2002
                    • 2882
                    • NL

                    #10
                    Ik spoel altijd met de hand op. De lijn houd ik goed strak door hem tussen mn vingers EN een doek te houden (anders wordt het wat warmpjes .

                    Ik heb het dan echter over max. 150 meter op een spoel van een molen om te pennen. Ik denk dat jij misschien wel het 3-voudige moet opspoelen. Ik weet niet zo zeker of dat dan een succes gaat worden. Het kan ook met een draaibank als je die hebt. Veel hengelsportzaken kunnen het ook zélf voor je opspoelen als je er om vraagt.

                    MVG,
                    Pieter

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      #11
                      hierin ben ik verschillend...ik leg de rol altijd in een emmer water.. zo spoel ik mn lijn op...waarom ik dit doe weet ik ook niet

                      nog een tip om geen kinken in je lijn te krijgen is je spoelen een nacht in warm water te zetten...heeft me ooit iemand verteld en ik heb nooit kinken in mn lijnen...

                      Ohja en Shimano Technicum is een super lijn!! wel leuk aan de prijs vergeet dat niet
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • Pieter Stam
                        -
                        • 11-10-2002
                        • 2882
                        • NL

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
                        hierin ben ik verschillend...ik leg de rol altijd in een emmer water.. zo spoel ik mn lijn op...waarom ik dit doe weet ik ook niet
                        Haha... dacht het niet. Ik leg de lijn ook in een emmer. Alleen dan met een doek erin komt dus alsnog ongeveer op hetzelfde neer. Tussen m'n vingers door opspoelen doe ik alleen maar om de lijn strak op de spoel te krijgen.

                        MVG,
                        Pieter

                        Reageer

                        • maddwarf
                          Frequent aanwezig

                          • 04-05-2007
                          • 171
                          • Heerlen

                          #13
                          Vandaag mijn setje binnen gekregen.
                          Hengels liggen lekker in de hand en de molens ogen er perfect onder.
                          Nu gaan snuffelen naar mooie delkims txi+ weet hier iemand nog een plekje waar ze die goedkoop aanbieden?
                          groet john

                          Reageer

                          • mart
                            Newbie

                            • 16-08-2007
                            • 28
                            • Weert

                            #14
                            ik ken de molens wel en ze zijn zeker goed

                            ik heb zelf de shimano 6500B met shimano technium tribal lijn erop, en daar is niet over te klagen en gwn alles wat shimano maakt is goed

                            groetjess,,

                            mart
                            H.S.V St Petrus

                            Reageer

                            • Budweiser
                              Newbie

                              • 31-08-2007
                              • 18
                              • Fr.

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
                              Nu gaan snuffelen naar mooie delkims txi+ weet hier iemand nog een plekje waar ze die goedkoop aanbieden?


                              Voor zover ik weet krijg je ze nergens goedkoper!

                              gr. bud
                              http://www.angler.nl

                              Reageer

                              Working...