eey karpervissers....ik ben afgelopen woensdag pellets gaan halen,me idee was eigelijk boilies maar toen zag ik die pellets dus dacht ik pak maar eens iets anders. 
maar in de pellets zitten al gaatjes.maar die is te groot om een boilie stopper er in te doen.mijn vraag is nou als ik aan de zijkant met een boilie boor een kleiner gaatje maak breekt ie dan niet want ik zie vaak dat ze al vaak breken,marar nou weet ik niet of het dan al zeker breekt als ik er nog een gaatje bij maak ?

maar in de pellets zitten al gaatjes.maar die is te groot om een boilie stopper er in te doen.mijn vraag is nou als ik aan de zijkant met een boilie boor een kleiner gaatje maak breekt ie dan niet want ik zie vaak dat ze al vaak breken,marar nou weet ik niet of het dan al zeker breekt als ik er nog een gaatje bij maak ?






Reageer