pellets

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karper king
    Komt net kijken

    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    pellets

    eey karpervissers....ik ben afgelopen woensdag pellets gaan halen,me idee was eigelijk boilies maar toen zag ik die pellets dus dacht ik pak maar eens iets anders.

    maar in de pellets zitten al gaatjes.maar die is te groot om een boilie stopper er in te doen.mijn vraag is nou als ik aan de zijkant met een boilie boor een kleiner gaatje maak breekt ie dan niet want ik zie vaak dat ze al vaak breken,marar nou weet ik niet of het dan al zeker breekt als ik er nog een gaatje bij maak ?
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat
  • karper king
    Komt net kijken

    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    #2
    lol ik wil niet onbeleefd doen maar ik wacht nog steeds XD
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

      #3
      Ja probeert he. Of ge pakt een d-rig met een rekkerke er rond.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

        #4
        Elastiekje doorheen trekken.
        Rekkerke mag ook :-)
        Vissen is een hobby geen religie!

        Reageer

        • karper king
          Komt net kijken

          • 18-08-2006
          • 90
          • limburg,sittard

          #5
          ja maar als ik nou die pellets heb waar door de lengte een gat is waar de hair door heen gaat,maar als ik nou aan de zijkant een nieuw gat maak die kleiner is waar de boilie stop niet door gaat.zou die pellet dan niet breke wnt hij is dat al van meerdere kanten doorgeprikt?
          de kat pakt de hond en niet de hond de kat

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #6
            geen idee.. maar koop dan gewon pellets waar geen gat in zit.. en anders hang je het lusje van de hair gewoon over de haak heen..gaat ook prima
            en anders probeer je een 2de gaatje te boren met de boilieboor
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • Rutger
              Kurk op karper
              • 10-04-2005
              • 188
              • Ossendrecht

              #7
              Ik trek gewoon mn hair er doorheen, stoppertje eronder, en dan prop ik er zowel aan de onderkant als aan de bovenkant nog een dun stukje tak tussen. Ziet er natuurlij uit en blijft zitten as een huis, klinkt karig maar reuze effectief, hoef je niet te gaan lope klooie met stiekjes en alles...

              laters
              Het is vlees noch vis..

              http://robmeijermodelbouw.nl

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                ik boor ze altijd zelf... meestal hoef ik niet eens te boren zo zacht zijn ze..
                ik kan er altijd met de boilienaald doorheen komen.. dan hoef ik helemaal niet te klooien met elastiekjes of takjes
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • The Box
                  Newbie

                  • 16-09-2007
                  • 1
                  • Almere

                  #9
                  Er zijn ook stoppertjes te krijgen die gemaakt zijn voor pellets. Ik heb ze zelf van fox en deze werken perfect. Zie link http://www.foxint.com/catalogues-pro...ue=1&section=1

                  Groetjes Dennis

                  Reageer

                  • Rutger
                    Kurk op karper
                    • 10-04-2005
                    • 188
                    • Ossendrecht

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
                    ik boor ze altijd zelf... meestal hoef ik niet eens te boren zo zacht zijn ze..
                    ik kan er altijd met de boilienaald doorheen komen.. dan hoef ik helemaal niet te klooien met elastiekjes of takjes
                    En welke pellets gebruik je dan? Toch niet van Lasebo neem ik aan dan..

                    Laters
                    Het is vlees noch vis..

                    http://robmeijermodelbouw.nl

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      #11
                      nee geen lasebo.. die ik koop hebben geen merk..
                      ik koop ze bij een zaadhandel die van alles heeft voor vissen..
                      zijn goede pellets,zijn ook niet voorgeboord ofzo
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • karper king
                        Komt net kijken

                        • 18-08-2006
                        • 90
                        • limburg,sittard

                        #12
                        oke...maar ik heb het gewoon geprobeert,sommige braken maar goed ik heb er op kunnen vangen.maar ik hou het tog maar bij boilies,tijgernoten,mais soms,duivenvoer als lok voer dan,en heel soms ook aan de haak ligt eraan waar ik vis.
                        de kat pakt de hond en niet de hond de kat

                        Reageer

                        Working...