karper wedstrijden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karper king
    Komt net kijken

    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    karper wedstrijden

    vorig jaar waren en bij mij veel karper wedstrijden, ik heb veel gekeken en geleerd wat zij doen. ik wil volgend jaar ook mee gaan doen. maar er is iets dat ik me afvraag..

    als je mee wilt doen aan die wedstrijd kost het 8 euro, en als je niks gevangen hebt krijg je tog een cadeau bon terwaarde van 10 euro bij john backers. maar als ik bevoorbeeld een karper vang van ongeveer 6k of zo.

    hoeveel krijg je dan want dan gaat het om het gewicht van de vis, of is dat anders op iedere vijver?
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    wil je meedoen met de wedstrijden in geulle??
    ik doe al 2 jaar mee en het is altijd fantastisch geregeld...
    maar het is niet zo dat als je niks vangt toch een waardebon krijgt.. je krijgt altijd een zakje boilies enz..
    de laatste wedstrijd (24 uurs) waren we met 13 koppels en de 1ste 8 hadden prijs.. ik werd 5de en won 20 euro...
    ik raad het je zeker aan om ze mee te vissen je leert er van je en je mag nachtvissen op geulle..en snachts vang je 10 keer makkelijker

    Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • karper king
      Komt net kijken

      • 18-08-2006
      • 90
      • limburg,sittard

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
      wil je meedoen met de wedstrijden in geulle??

      Ralph
      dus zo te zien is het bij iedere vijver anders hoe dat gaat met die westrijden, maar ik heb het over de roeivijver in sittard.
      de kat pakt de hond en niet de hond de kat

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        aha ik dagt dat je de wedstrijden in geulle bedoelde...
        ik weet niet of je het water kent maar je kunt er met 20 koppels nog goed zitten...
        ik ken die hele roeivijver in sittard niet..
        in geulle komt volgend jaar een 36 uurs! dus als je intresse hebt stuur je int voorjaar ma een pb'tje dan geef ik je wel wat info
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • karper king
          Komt net kijken

          • 18-08-2006
          • 90
          • limburg,sittard

          #5
          ik heb wel instressen maar dan moet ik ook tijd hebben ... ik zal kijken
          de kat pakt de hond en niet de hond de kat

          Reageer

          Working...