vorig jaar waren en bij mij veel karper wedstrijden, ik heb veel gekeken en geleerd wat zij doen. ik wil volgend jaar ook mee gaan doen. maar er is iets dat ik me afvraag..
als je mee wilt doen aan die wedstrijd kost het 8 euro, en als je niks gevangen hebt krijg je tog een cadeau bon terwaarde van 10 euro bij john backers. maar als ik bevoorbeeld een karper vang van ongeveer 6k of zo.
hoeveel krijg je dan want dan gaat het om het gewicht van de vis, of is dat anders op iedere vijver?
als je mee wilt doen aan die wedstrijd kost het 8 euro, en als je niks gevangen hebt krijg je tog een cadeau bon terwaarde van 10 euro bij john backers. maar als ik bevoorbeeld een karper vang van ongeveer 6k of zo.
hoeveel krijg je dan want dan gaat het om het gewicht van de vis, of is dat anders op iedere vijver?



Reageer