Hallo heb ik heb nog niet zo vaak op karper gevist maar gebruikt er hier iemand ander aas dan boilies bijvoorbeeld mais, brood(korst), of tijgernoten ofzo en zoja dan hoor ik het graag!!
en als er iemand tips heeft zou ik dan heel fijn vinden
Bas

en als er iemand tips heeft zou ik dan heel fijn vinden

Bas







,
dat is een zwak punt je moet het dus wel doorbreken.


Reageer