Weet iemand mischien waardoor het komt dat als ik een wartel knoop maak Dat hij net boven het knoopje knapt?
Ik gebruik dynema van ultimate ( hot stuff ) het moet een trek kracht kunnen hebben van 9 kg, maar met wegen kom ik vaak net tot de 5 of 6 kg. En dan knapt hij altijd op de wartel knoop.

Deze knoop gebruik ik
Iemand een idee ?
Ik gebruik dynema van ultimate ( hot stuff ) het moet een trek kracht kunnen hebben van 9 kg, maar met wegen kom ik vaak net tot de 5 of 6 kg. En dan knapt hij altijd op de wartel knoop.

Deze knoop gebruik ik
Iemand een idee ?









Reageer