Beste mensen daar ben ik weer
heb ondertussen al wat karpers gevangen maar heb weer een vraag!
Ik vis het liefst met frolic op de hair op een vijver maar hoe voorkom je dat ze op een gegeven moment argwaan krijgen van die ronde lekkere brokjes? soms gewoon een hand voeren zonder haak er tussen ofwat?
thanks

heb ondertussen al wat karpers gevangen maar heb weer een vraag!
Ik vis het liefst met frolic op de hair op een vijver maar hoe voorkom je dat ze op een gegeven moment argwaan krijgen van die ronde lekkere brokjes? soms gewoon een hand voeren zonder haak er tussen ofwat?
thanks



Reageer