Voorkomen,...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fishie
    roof/karper visser

    • 04-05-2008
    • 52
    • visvijver

    Voorkomen,...

    Beste mensen daar ben ik weer

    heb ondertussen al wat karpers gevangen maar heb weer een vraag!
    Ik vis het liefst met frolic op de hair op een vijver maar hoe voorkom je dat ze op een gegeven moment argwaan krijgen van die ronde lekkere brokjes? soms gewoon een hand voeren zonder haak er tussen ofwat?


    thanks
  • sanderzwolle
    vis held

    • 03-06-2007
    • 25
    • zwolle

    #2
    Waarschijnlijk omdat jij ze daar vaak mee vangt, en dus de karpers het eten van die ronde lekkere hapjes asocieren met pijn.
    probeer eens nieuw aas, er is zoveel!

    Reageer

    • Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

      #3
      De associatie met pijn zal nooit voorkomen dat is een sensatie die ze niet kennen en maar goed ook anders was het snel over met vissen.
      Argwaan voorkomen kan maar op één manier niet meer vissen en alleen maar voeren.
      Bovendien hoeft een karper niet gehaakt te zijn om toch ontwijkend gedrag te gaan vertonen.
      Niet te ver doorgaan met vissen op kleiner water stop eens een poosje maar ja er zijn ook anderen die dan wel doorgaan.
      Vissen is een hobby geen religie!

      Reageer

      • fishie
        roof/karper visser

        • 04-05-2008
        • 52
        • visvijver

        #4
        kee thanks!

        Reageer

        • The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5454
          • Feânwalden

          #5
          Verandering van spijs doet eten
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

          ik knibbelje foar gjin ien

          The Frisian Viking

          Reageer

          Working...