Beetmeldervraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • chrisje
    Beginnende

    • 02-05-2008
    • 173
    • Den haag

    Beetmeldervraag

    Ik heb een andere beetmelder gezien op het net.
    Namelijk deze



    Mijn vraag is kan iemand deze beetmelder en wat zijn je vindingen hierin.
  • nanoe
    Frequent aanwezig

    • 07-08-2007
    • 192
    • Amsterdam/Gorinchem.

    #2
    Dit zijn de beet verklikkers van DAM hengelsport en zijn te koop op ebay.nl. Ze worden voornamelijk aangeboden door duitse verkopers.
    Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      Hallo

      Dat geval op de foto is eigelijk de pieper op de hengel..als je het mij vraagt kun je beter een normale pieper kopen of je moet het prettig vinden om zoiets op je hengel vast te zetten..
      meestal is een losse pieper voordeliger dan zoiets..
      bekijk de fox micron m eens..ik heb ze gehad en weer of geen weer ze werken altijd! enorm degelijk..

      Ralph
      http://www.carpteamelsloo.tk

      http://www.hsv-juliana.tk

      Helemaal Karpervisser !!!
      Karp Fishing 4 live!

      De groeten
      Ralph

      Reageer

      • chrisje
        Beginnende

        • 02-05-2008
        • 173
        • Den haag

        #4
        Ik heb ook de gewone piepers ( waar ik heel treveden mee ben ) maar ik dacht eigenlijk voor erbij.
        Maar ik denk toch maar dat ik ervan af zie.
        Ik denk namelijk ook persoonlijk dat ze niet optimaal werken.
        Thnx voor jullie reactie's.

        Greetz.
        Chris

        Reageer

        Working...