Beetmeldervraag
Collapse
X
-
Hallo
Dat geval op de foto is eigelijk de pieper op de hengel..als je het mij vraagt kun je beter een normale pieper kopen of je moet het prettig vinden om zoiets op je hengel vast te zetten..
meestal is een losse pieper voordeliger dan zoiets..
bekijk de fox micron m eens..ik heb ze gehad en weer of geen weer ze werken altijd! enorm degelijk..
Ralphhttp://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Ik heb ook de gewone piepers ( waar ik heel treveden mee ben ) maar ik dacht eigenlijk voor erbij.
Maar ik denk toch maar dat ik ervan af zie.
Ik denk namelijk ook persoonlijk dat ze niet optimaal werken.
Thnx voor jullie reactie's.
Greetz.
ChrisReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse




Reageer