zeelt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rick de visser
    Alrounder&Binder

    • 28-02-2007
    • 166
    • Nw-Roden

    zeelt

    hey ik ben laatst op zeelt wezen vissen wat heel goed ging ik ving er 5 allemaal mooie opsteekers
    maar nu had ik bij de laatse zeelt een probleem de haak ging door de bovenlip en ik kreeg hem er niet uit nu heb ik de haak in het midden van de steel afgeknipt kan dit of is dit schadelijk voor de vis en kan ik anders beter weerhaak loos gaan vissen net als wat ik soms op karper doe.
    mvg Rick
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Mini-weerhaakjes gebruiken misschien? Doe ik altijd, en ik heb nooit problemen. Ik gebruik zelf altijd de Fox 2 serie haken maat 10. Die hebben een hele kleine weerhaak. Helemaal weerhaakloos kan ook maar dan zit je wel met een probleem als je wat waterplanten in de buurt hebt. Dan verspeel je veel vis omdat de lijn slap kan vallen wanneer een zeelt de begroeiing in schiet. Bij haken met een te grote weerhaak kun je die weerhaakjes ook platknijpen met een tangetje. Dan blijft er een bobbeltje over. Meestal is dit voldoende om de vissen niet te verspelen.

    MVG, Pieter

    Reageer

    • Rick de visser
      Alrounder&Binder

      • 28-02-2007
      • 166
      • Nw-Roden

      #3
      maar is het erg van zo'n haak die er nu in zit hij zit boven in de lip best ver naar achter

      Reageer

      • Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

        #4
        Haak doordrukken en de weerhaak plat knijpen dan kun je de vis weer onthaken.
        Kan dit niet dan is een onthaaktang die de roofvisser gebruikt ideaal.

        Ik kan mij niet herinneren dat je dan een haak er niet uit krijgt.


        Vissen is een hobby geen religie!

        Reageer

        • Rick de visser
          Alrounder&Binder

          • 28-02-2007
          • 166
          • Nw-Roden

          #5
          ik wou de haak door druken maar dat lukte niet anders doe ik dat ook altijd, maarja gister avond even weer geweest 3 gevangen allemaal mooie opstekers ik zal de foto's nog plaatsen

          Reageer

          • Rick de visser
            Alrounder&Binder

            • 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

            #6

            zoals beloofd

            mooei vissen

            Reageer

            • Rick de visser
              Alrounder&Binder

              • 28-02-2007
              • 166
              • Nw-Roden

              #7
              even weer proberen

              wat doe k fout

              Reageer

              • Wolf
                Barbeelspecialist

                • 08-09-2007
                • 1355
                • Betuwe

                #8
                [img] plaats hier de url van het plaatje [/img]





                Je bent de extensie vergeten, zet er .jpg achter dan werken ze wel.

                Elke week de nieuwste updates

                Reageer

                • Pieter Stam
                  -
                  • 11-10-2002
                  • 2882
                  • NL

                  #9
                  Inderdaad ontbreekt .jpg. Je bij dit soort hostingsites het beste de foto aanklikken met de rechtermuisknop en de url kopiëren.

                  Kijk anders eens in dit topic.

                  Daar heb ik het uploaden van afbeeldingen uitgelegd alleen dan via www.imageshack.us

                  MVG, Pieter

                  Reageer

                  • Rick de visser
                    Alrounder&Binder

                    • 28-02-2007
                    • 166
                    • Nw-Roden

                    #10

                    ik snap het nu ik kopieerde de link uit het album ik

                    Aangepast door Rick de visser; 25-07-2008, 20:24.

                    Reageer

                    • Wolf
                      Barbeelspecialist

                      • 08-09-2007
                      • 1355
                      • Betuwe

                      #11
                      oké dan,.....

                      Zie je wel dat je het kunt, ha ha ha ha

                      Elke week de nieuwste updates

                      Reageer

                      Working...