hey ik ben laatst op zeelt wezen vissen wat heel goed ging ik ving er 5 allemaal mooie opsteekers
maar nu had ik bij de laatse zeelt een probleem de haak ging door de bovenlip en ik kreeg hem er niet uit nu heb ik de haak in het midden van de steel afgeknipt kan dit of is dit schadelijk voor de vis en kan ik anders beter weerhaak loos gaan vissen net als wat ik soms op karper doe.
mvg Rick
maar nu had ik bij de laatse zeelt een probleem de haak ging door de bovenlip en ik kreeg hem er niet uit nu heb ik de haak in het midden van de steel afgeknipt kan dit of is dit schadelijk voor de vis en kan ik anders beter weerhaak loos gaan vissen net als wat ik soms op karper doe.
mvg Rick






Reageer