Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Prima zo te zien. Nix mis mee denk ik. Mat heeft een rand, daardoor blijft er wat water opliggen. Dat is perfect. Dan blijft de vis lekker nat. Bovendien zie de mat er zacht uit, zodat de vis stabiel ligt.
voor een 60 ponder ja dat begrijp ik maar ik vang hier achter in de sloot karpers tot een pond of 20 en zoals op ian zijn foto in het natte net op het gras lijkt me niet zo erg.
een 50 ponder een nacht in een bewaarzak tot de foto omstandigheden perfect zijn vind ik veel raarder maar goed .
een onthaakingsmat is zeker nodig om de vis te beschermen.hoe groter hoe beter,ik had vroeger de jumbo mat van cipro,de rand zat volgepropt met foambolletjes wat nog eens een voordeel is bij het terugzetten van de vis.ik heb zo iemand bezig gezien zonder mat hij ving een zeer mooie vis en wilde er een foto van maar liet het arme dier tot tweemaal toe uit zijn handen vallen,de foto had hij maar de vis dreef de dag nadien boven.
en als je bewaarzak groot genoeg is kan dat zeker geen kwaad,maar hier geld weer hetzelfde hoe groter hoe beter.
Reageer