Onthaak Mat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ian
    Newbie

    • 08-08-2008
    • 10
    • Noordwijk

    Onthaak Mat

    Nou ik heb een Vraagje ik heb hier een onthaak mat van 25 euro


    Is die goed genoeg?
    Attached Files
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Prima zo te zien. Nix mis mee denk ik. Mat heeft een rand, daardoor blijft er wat water opliggen. Dat is perfect. Dan blijft de vis lekker nat. Bovendien zie de mat er zacht uit, zodat de vis stabiel ligt.

    MVG, PIeter

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      is dat nou werkelijk nodig zo'n onthaak mat .


      voor een 60 ponder ja dat begrijp ik maar ik vang hier achter in de sloot karpers tot een pond of 20 en zoals op ian zijn foto in het natte net op het gras lijkt me niet zo erg.

      een 50 ponder een nacht in een bewaarzak tot de foto omstandigheden perfect zijn vind ik veel raarder maar goed .

      dat vind ik

      Reageer

      • feedervisser
        Met enige kennis...

        • 27-03-2008
        • 389
        • merelbeke

        #4
        onthaakingsmat

        hoi

        een onthaakingsmat is zeker nodig om de vis te beschermen.hoe groter hoe beter,ik had vroeger de jumbo mat van cipro,de rand zat volgepropt met foambolletjes wat nog eens een voordeel is bij het terugzetten van de vis.ik heb zo iemand bezig gezien zonder mat hij ving een zeer mooie vis en wilde er een foto van maar liet het arme dier tot tweemaal toe uit zijn handen vallen,de foto had hij maar de vis dreef de dag nadien boven.
        en als je bewaarzak groot genoeg is kan dat zeker geen kwaad,maar hier geld weer hetzelfde hoe groter hoe beter.


        gr marnix

        Reageer

        • koopman
          sd

          • 27-06-2007
          • 126
          • fvgdfg

          #5
          mooi matje dacht ik zo..
          25 euro valt ook nog wel mee dacht ik zo..

          Reageer

          Working...