Waar slaat dit op Bow Fishing

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ian
    Newbie

    • 08-08-2008
    • 10
    • Noordwijk

    Waar slaat dit op Bow Fishing




    Gewoon een Sport waar mee je karper's vermoord voor je plezier en andere vissen leuk hoor?
  • ollie994
    Newbie

    • 12-06-2007
    • 28
    • Delfzijl

    #2
    Die rednecks gooien alles op de BBQ.
    Dat zal hier niet anders zijn.
    Ruimte voor notities:__
    ____________________
    ____________________
    ____________________

    Reageer

    • Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

      #3
      Vaker gezien. Het is hun manier van vissen cq. jagen. Ik keur het af. Het jagen an sich vind ik nog niet zo'n ramp maar de manier waarop er na de vangst met de vis wordt omgegaan is dat wel. In nederland hebben we wat karpers betreft andere normen en waarden die zo af en toe doorslaan naar de andere kant. Als er dan gejaagd wordt, dood de vis dan direct na de vangst. En zorg dat er met de kadavers iets nuttigs gebeurt... en ook dat gebeurt lang niet altijd.

      MVG, Pieter

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #4
        je zal zo'n vismaat hebben wow yea hihihih loook him go lord have mercy ik geloof dat ik de volgende pijl in zijn kop schoot.



        ja wij vinden dit niks dit is geen sportvissen dit is een manier van jagen die in amerika denk ik wel mag hoor ,niets aan de hand dus.


        tja wat moet je ermee,ik weet het niet .

        de pvdd erop afsturen ?

        zijn wij er vanaf

        Reageer

        • nick V
          Newbie

          • 19-08-2007
          • 18
          • Enter

          #5
          ik vind het ook nergens op slaan
          maar ook in australie zag ik een x bij rex hunt en die man vertelde dat van als ze in australie een karper vangen moet hij afgemaakt worden, waarom dat dan eigenlijk

          Reageer

          • yannik
            De kasteelvissers Viane

            • 27-07-2006
            • 694
            • Geraardsbergen

            #6
            Ik vind dit niet kunnen, maar daar zal het wel 'normaal' zijn zeker? maar van de andere kant bekeken: Hier jaagt men toch ook op konijnen en fazanten?... en dat zijn per slot van rekening ook dieren.
            Wie vist, die vangt!

            Reageer

            • jeroenk
              zolang er geen ijs ligt..
              • 27-12-2005
              • 1490
              • Oldebroek

              #7
              is het niet zo dat in die landen de graskarper als "ongedierte" wordt gezien?
              ik zag op discovery dat ze soms als dader worden gezien van vervuiling van het water.

              Reageer

              • nick V
                Newbie

                • 19-08-2007
                • 18
                • Enter

                #8


                dan ben je niet goed wijs....
                maarja je zult het maar in nederland aan de waterkanten treffen.
                ik ben blij dat het hier niet gebeurd.

                Reageer

                • Douwe
                  NHSF lid van verdienste
                  • 01-07-2006
                  • 3136
                  • Leeuwarden

                  #9
                  De karper is er ingevoerd en is is een grote plaag voor de inlandse dieren.
                  Je kunt er van vinden wat je wilt maar hier wordt ook gejaagd.
                  Iedere karper die gevangen wordt MOET worden gedood, het is niet anders.
                  Vissen is een hobby geen religie!

                  Reageer

                  Working...