met korst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • feeder1965
    loves fishing

    • 25-02-2007
    • 217
    • bassevelde ovl

    met korst

    hallo
    ik ben deze avond gaan vissen met de korst en heb mijn zoon er eentje laten vangen
    groeten tony
    Attached Files
    lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen
  • JohanPG
    Komt net kijken

    • 02-08-2008
    • 98
    • Alteveer

    #2
    Zozo, mooie karper! Ik ga het toch ook nog maar eens proberen als het een beetje rustig weer is

    Reageer

    • Quido
      pink floyd

      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      trots als een pauw, mooie vis trouwens.
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • nick V
        Newbie

        • 19-08-2007
        • 18
        • Enter

        #4
        hardstikke mooie vis...mooi buikje eronder
        hoeveel woog hij??

        Reageer

        • Ian
          Newbie

          • 08-08-2008
          • 10
          • Noordwijk

          #5
          Wat een Klein netje voor zo een karper

          Reageer

          • 4x14
            Banned

            • 10-12-2006
            • 849
            • Brielle

            #6


            Mooi vis hoor, maar inderdaad een klein netje. Let er ook op dat die vis niet op de stenen komt, zou heel erg zonde zijn.

            Reageer

            • feeder1965
              loves fishing

              • 25-02-2007
              • 217
              • bassevelde ovl

              #7
              net

              Oorspronkelijk geplaatst door 4x14


              Mooi vis hoor, maar inderdaad een klein netje. Let er ook op dat die vis niet op de stenen komt, zou heel erg zonde zijn.
              hallo
              die vis heeft helemaal niet op de stenen gelegen maar in het gras en inderdaad die net is aan de kleine kant maar ik ben geen karpervisser maar een wedstrijdvisser en voor die weinige keren dat ik op karper ga vissen ga ik mij geen net kopen die zo groot is als een fuik zoals ik wel karpervissers zie aan de waterkant ,sommigen verongelukken zichzelf met het dragen van z'on net met zo'n spel kan je een orca scheppen
              groeten tony

              trouwens dat beest is gevangen met een speedmaster match 3.90fa ,leuke sport en niet met een boomstam van een hengel
              lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door 4x14


                Mooi vis hoor, maar inderdaad een klein netje. Let er ook op dat die vis niet op de stenen komt, zou heel erg zonde zijn.

                ik hoorde dat jij pas in een wedstrijd ook een flinke karper had gevangen,toen was jij zeker ook eerst naar huis gegaan om je grote karper net te halen

                ik snap het niet hoor af en toe ,misschien kan iemand eerst even een check list maken met handelingen waaraan eerst moet worden voldaan voordat je een foto neemt.

                dat je denkt van even kijken hoor zijn mijn handen goed nat in beeld check heb ik de vis goed beet check ligt mijn onthaak mat goed nat in beeld check is mijn schepnet groot genoeg en in beeld .


                zeurpieten als je jezelf dat moet afvragen omdat er anders weer iemand gaat zeuren of je dat wel of niet hebt gedaan.

                ik zie een mooie vis en een ventje wat er blij mee is en ik ga er zonder meer vanuit dat hij netjes is terug gezet .

                dat is voor mij genoeg

                Reageer

                • brielsemaasliefhebber
                  vis gek
                  • 06-06-2006
                  • 1231
                  • Brielle

                  #9
                  inderdaad martijn je hebt helemaal gelijk.

                  Als iemand een foto plaatst hier,dan is het elke keer weer van ,mooie vis alleen dit alleen dat.

                  We weten allemaal wel hoe we met vissen om moeten gaan maar heeft niemand dan wel eens die regel/of hoe je het wil noemen aan zijn laars gelapt.

                  Kappen daarmee wat een gezeik.

                  Die jongen is gewoon harstikke trots op zijn gevangen vis LAAT DAT ZO.
                  GROETEN VAN EEN VIS GEK

                  Reageer

                  • chrisje
                    Beginnende

                    • 02-05-2008
                    • 173
                    • Den haag

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                    ik hoorde dat jij pas in een wedstrijd ook een flinke karper had gevangen,toen was jij zeker ook eerst naar huis gegaan om je grote karper net te halen

                    ik snap het niet hoor af en toe ,misschien kan iemand eerst even een check list maken met handelingen waaraan eerst moet worden voldaan voordat je een foto neemt.

                    dat je denkt van even kijken hoor zijn mijn handen goed nat in beeld check heb ik de vis goed beet check ligt mijn onthaak mat goed nat in beeld check is mijn schepnet groot genoeg en in beeld .


                    zeurpieten als je jezelf dat moet afvragen omdat er anders weer iemand gaat zeuren of je dat wel of niet hebt gedaan.

                    ik zie een mooie vis en een ventje wat er blij mee is en ik ga er zonder meer vanuit dat hij netjes is terug gezet .

                    dat is voor mij genoeg



                    AMEN

                    Reageer

                    • Quido
                      pink floyd

                      • 30-10-2007
                      • 1509
                      • Winschoten

                      #11
                      ook helemaal mee eens...
                      groeten quido


                      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

                      Reageer

                      • brielsemaasliefhebber
                        vis gek
                        • 06-06-2006
                        • 1231
                        • Brielle

                        #12
                        He stefan geef eens andwoord,nu horen we je ineens niet meer.



                        hahahaha
                        GROETEN VAN EEN VIS GEK

                        Reageer

                        • 4x14
                          Banned

                          • 10-12-2006
                          • 849
                          • Brielle

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                          He stefan geef eens andwoord,nu horen we je ineens niet meer.



                          hahahaha
                          Komt omdat ik haast alleen maar bij het witvis gedeelte kijk, net zoals dat aparte deel voor barbeelvissen kijk ik nooit.
                          Maar als ik met de pen op karper ga vissen dan neem ik inderdaad een onthaakmat mee, een groter net en alles om die vis zo goed mogelijk te behandelen. Wat Martijn zei over die wedstrijd, hij pastte nog redelijk in m'n net en het was snel onthaken en meteen in het net. Dus niet een paar minuten op de kant voor een foto.

                          En als je maar een paar keer op karper vist zou ik toch de spullen er voor aanschaffen, je wilt toch die vis zo goed mogelijk terugzetten ? Koop dan gewoon de spullen ervoor, het hoeft niet van super goede kwaliteit maar het is een kleine moeite lijkt mij...

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            [quote=4x14;99768]Komt omdat ik haast alleen maar bij het witvis gedeelte kijk, net zoals dat aparte deel voor barbeelvissen kijk ik nooit.
                            Maar als ik met de pen op karper ga vissen dan neem ik inderdaad een onthaakmat mee, een groter net en alles om die vis zo goed mogelijk te behandelen. Wat Martijn zei over die wedstrijd, hij pastte nog redelijk in m'n net en het was snel onthaken en meteen in het net. Dus niet een paar minuten op de kant voor een foto.

                            En als je maar een paar keer op karper vist zou ik toch de spullen er voor aanschaffen, je wilt toch die vis zo goed mogelijk terugzetten ? Koop dan gewoon de spullen ervoor, het hoeft niet van super goede kwaliteit maar het is een kleine moeite lijkt mij...[/quote]


                            ik niet,waarom moet je voor alles wat je probeert een volledige uitrusting kopen,kan iemand misschien vertellen hoe lang die onthaak matten bestaan.

                            ik heb hier nog een paar oude engelse vis films en daar zag ik die matten nooit op,je moet gewoon op de best mogelijke manier met die vis omgaan ,dus met respect wat je eigenlijk voor elk beest moet hebben.

                            want met onthaak mat wil nog niet zeggen dat een sukkel hem dan ernaast laat stuiteren.



                            en niet van super kwaliteit dus hier zou jvs wel weer goed zijn dan

                            Reageer

                            • BasB
                              IJssel-ganger

                              • 04-08-2007
                              • 393
                              • Deventer

                              #15
                              Ik meng me eigenlijk nooit in discussies buiten de barbeelforum, maar ik wil heir toch wel iets kwijt.

                              Wat kost een ruim net? je hebt ze van €30,-
                              Wat kost een onthakingsmat? Je hebt ze van €10,-

                              Als je op grote vis vist, dan zijn dit gewoon vereisten! Als je dit er niet voor over hebt, vis dan niet op grote vis. En zeker met kinderen.. Die moet je vanaf het begin het goede bijbrengen wat betreft handelingen als de vis op de kant ligt!

                              Ruim net
                              Natte handen
                              Op de onthaakmat
                              Gebruik zonodig een tangetje en niet met de handen de haak eruit trekken

                              ... Dit zijn toch de meest normale zaken wat betreft vissen????

                              Groet Bas
                              2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU

                              Reageer

                              Working...