met korst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #16
    Jan ik ben het toch wel met je eens hoor .
    Zeker een nieuwe tak van vissen proberen hou het simpel en kost niet veel meer
    Ooit een opwelling vliegvissen gehad .. nu heb ik een mooie vlieghengel met alles er op en der an .
    Staat lekker te staan op zolder ,maargoed wie weet ooit .

    BasB als je wilt kijken voor prijsvergelijk onze Raven staat er vol mee

    Als jij een redelijke ondergrond hebt en een grote vuilniszak die je nat maakt kan daar prima een barbeel of karper op liggen geen punt en werk perfect .
    En een tangetje zal ook de kosten niet zijn .
    Succes
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • BasB
      IJssel-ganger

      • 04-08-2007
      • 393
      • Deventer

      #17
      @ lolo: Neu ik hoef geen prijsvergelijking hoor Ik heb prima spul en heb een prima hengelsportzaak in de buurt.

      Wat betreft die onthaakmat.. Daar ben ik het niet mee eens.. Heb je wel eens vis op kort gemaaid gras gelegd> Dat prikt zo door een vuilniszak heen hoor... En als je op barbeel vist...... Op de kribben... Puntige stenen... Nee geen vuilniszak voor mij.

      Groet Bas
      2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU

      Reageer

      • 4x14
        Banned

        • 10-12-2006
        • 849
        • Brielle

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
        en niet van super kwaliteit dus hier zou jvs wel weer goed zijn dan
        Nu word het wel heel erg, JVS heeft volgens mij geen onthaakmatten maar deze zou ik zeker niet kopen.
        Het oude verhaaltje natuurlijk, ik zal het maar niet zeggen voor er weer een paar boos worden omdat ik zeg dat het gewoon Sh*tzooi is.

        Reageer

        • brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

          #19
          o o o daar gaan we weer.

          Nee he
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #20
            prachtig hahahahahaha

            Reageer

            • brielsemaasliefhebber
              vis gek
              • 06-06-2006
              • 1231
              • Brielle

              #21
              Ach ja stefan niet iedereen heeft natuurlijk zoveel geld als jou,dus kunnen wij ons natuurlijk geen topmerk betalen.
              GROETEN VAN EEN VIS GEK

              Reageer

              • Rutger
                Kurk op karper
                • 10-04-2005
                • 188
                • Ossendrecht

                #22
                Schitterend hoe wat voor topic dan ook altijd op exact hetzelfde uit draait hier. En wij maar zitten zeuren over de extreme sympathiek voor dieren van de Partij Van De Dieren...
                Het is vlees noch vis..

                http://robmeijermodelbouw.nl

                Reageer

                • Harpie
                  Specimen Hunter
                  • 13-02-2003
                  • 1009
                  • Emmen

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                  Wat Martijn zei over die wedstrijd, hij pastte nog redelijk in m'n net en het was snel onthaken en meteen in het net.
                  Stefan,

                  Een karper in een leefnet?

                  Gr,
                  Harpie
                  https://www.prestonfishing.nl/

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #24
                    ja harpie daar hoor je hem niet over hé,wel met een vingertje naar een ander wijzen

                    Reageer

                    • 4x14
                      Banned

                      • 10-12-2006
                      • 849
                      • Brielle

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
                      Stefan,

                      Een karper in een leefnet?

                      Gr,
                      Harpie
                      Harpie,

                      Wil jij zeggen dat je tijdens een wedstrijd een karper teruggooid ?
                      Maar goed mee omgegaan, heb nog getwijfeld of ik hem terug zou gooien hoor. Alleen doe je dat niet.
                      Was een Preston leefnet 4m, en de wedstrijd duurde nog een kwartier. Kon nog wel dacht ik.

                      Reageer

                      • brielsemaasliefhebber
                        vis gek
                        • 06-06-2006
                        • 1231
                        • Brielle

                        #26
                        Nee ik zou hem gelijk laten wegen natuurlijk,dat is het beste.


                        Maar joh hij leeft nog dus keurig gedaan hoor.
                        GROETEN VAN EEN VIS GEK

                        Reageer

                        • 4x14
                          Banned

                          • 10-12-2006
                          • 849
                          • Brielle

                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                          Nee ik zou hem gelijk laten wegen natuurlijk,dat is het beste.


                          Maar joh hij leeft nog dus keurig gedaan hoor.
                          Brielsemaasliefhebber,

                          Hier bij de club meteen laten wegen ? Die gasten zijn al zenuwachtig met een potje van 10 man dus dat zit er niet in. Ze rijden je zo dood als je niet oplet, ze zien niks dus kun je nagaan hoe dat onder het vissen is.

                          Reageer

                          • Harpie
                            Specimen Hunter
                            • 13-02-2003
                            • 1009
                            • Emmen

                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                            Harpie,

                            Wil jij zeggen dat je tijdens een wedstrijd een karper teruggooid ?
                            Maar goed mee omgegaan, heb nog getwijfeld of ik hem terug zou gooien hoor. Alleen doe je dat niet.
                            Was een Preston leefnet 4m, en de wedstrijd duurde nog een kwartier. Kon nog wel dacht ik.
                            Stefan,

                            Dus, het gevangen gewicht gaat voor het welzijn van de karper.
                            Valt me een beetje tegen.

                            Gr,
                            Harpie
                            https://www.prestonfishing.nl/

                            Reageer

                            • spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

                              #29
                              misschien moeten hier ook wat vaste richtlijnen voor komen al dan niet in een wetje.

                              als kind word er wel geleerd(bij een club)dat je een voorntje niet gaat zitten mollen om het haakje te pakken te krijgen,maar netjes met een hakenstekertje dat keurig verwijderd.

                              voor karper zou je dus ook wel een paar dingetjes kunnen verzinnen om het niet uit de hand te laten lopen,verplicht een redelijk groot net ,een onthaakmat.

                              zou kunnen lijkt me.

                              maarja als kind is het allemaal zo geleerd ,en dan zitten ze netjes te vissen en dan komt er iemand naast ze zitten die een mooie karper vangt ,vervolgens zijn schedel inslaat en hem terplaatse schoonmaakt en vanavond lekker opeet.

                              ja dat mag allemaal maar het is een beetje krom om het uitgelegd te krijgen.

                              ben toch voor alle zoetvis terug in het water ,vis eten doe je maar uit zee .


                              er zit al zo weinig vis meer in dit land

                              Reageer

                              • 4x14
                                Banned

                                • 10-12-2006
                                • 849
                                • Brielle

                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
                                Stefan,

                                Dus, het gevangen gewicht gaat voor het welzijn van de karper.
                                Valt me een beetje tegen.

                                Gr,
                                Harpie
                                Harpie,

                                Ik denk niet dat jij zo'n vis meteen terug gaat zetten ? Ik had het liever anders gedaan dat is zeker.
                                Maargoed, zie hem eerst maar is aan 10/00 te vangen

                                Als ze er inderdaad nou eens regels voor zouden maken, lijkt me perfect.

                                Reageer

                                Working...