Joeri ik lees bij jou veel reeds achterhaalde stellingen, flavours moet je helemaal links laten liggen voegen niets toe aan smaak of het moest het oplosmiddel zijn.
Olie in de winter kun je gerust gebruiken samen met goed oplosbare delen het komt dan lastig vrij maar het rolt wel beter dus dient dan een ander doel.
Olie is op ZICH geen TRIGGER om te gaan azen het zijn de oplosbare deeltjes die de vis laat azen de olie zorgt er dan voor dat het beter meegenomen wordt naar het oppervlak of uitwasemt.
LT vismeel oke is iets beter in de winter maar dan zou VLT nog beter zijn.
Maar weet je wat zoveel vissers zoveel meningen dus wij komen hier niet uit.
Dat lukt niet eens op een "deskundigenforum" waar de "echte" aasgoeroes komen, of niet Pieter.
Olie in de winter kun je gerust gebruiken samen met goed oplosbare delen het komt dan lastig vrij maar het rolt wel beter dus dient dan een ander doel.
Olie is op ZICH geen TRIGGER om te gaan azen het zijn de oplosbare deeltjes die de vis laat azen de olie zorgt er dan voor dat het beter meegenomen wordt naar het oppervlak of uitwasemt.
LT vismeel oke is iets beter in de winter maar dan zou VLT nog beter zijn.
Maar weet je wat zoveel vissers zoveel meningen dus wij komen hier niet uit.
Dat lukt niet eens op een "deskundigenforum" waar de "echte" aasgoeroes komen, of niet Pieter.





Reageer