Amen brother.
Met jou ga ik niet verder meer in discussie, ook in de toekomst niet, jij discussieert niet op argumenten maar op aannames en je wilt kennelijk in de karperhoek de messias uithangen.
Nou van mij mag je ik wens je nog vele jaren in alle geluk toe.
Met jou ga ik niet verder meer in discussie, ook in de toekomst niet, jij discussieert niet op argumenten maar op aannames en je wilt kennelijk in de karperhoek de messias uithangen.
Nou van mij mag je ik wens je nog vele jaren in alle geluk toe.





Reageer