tijgers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

    #16
    Amen brother.

    Met jou ga ik niet verder meer in discussie, ook in de toekomst niet, jij discussieert niet op argumenten maar op aannames en je wilt kennelijk in de karperhoek de messias uithangen.

    Nou van mij mag je ik wens je nog vele jaren in alle geluk toe.
    Vissen is een hobby geen religie!

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Douwe

      Met jou ga ik niet verder meer in discussie, ook in de toekomst niet
      Mijn fout, ik had beter moeten weten van iemand die "jij gelooft" met een d schrijft. Ik geef mijn mening. Bij deze was dit de laatste. Tis nu geheel aan u om de messias uit te hangen.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Douwe
        NHSF lid van verdienste
        • 01-07-2006
        • 3136
        • Leeuwarden

        #18
        Zie je wel dat je op de man speelt i.p.v. op argumenten.
        Zielig hoor om op een t of een d te vallen.

        Maar jij hebt het board laten zien waar je staat als je zwak komt te staan.

        Amen brother.
        Mijn complimenten voor jou discussievermogen.

        Ga nu niet verder want dan daag je uit en die handschoen neem ik graag op ook al kost het een kaart.
        Vissen is een hobby geen religie!

        Reageer

        • edje51
          Komt net kijken

          • 20-11-2007
          • 67
          • Clinge

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door warhead
          Mijn fout, ik had beter moeten weten van iemand die "jij gelooft" met een d schrijft. Ik geef mijn mening. Bij deze was dit de laatste. Tis nu geheel aan u om de messias uit te hangen.

          Oorspronkelijk geplaatst door warhead
          Daarmee, er ontbreekt daar een onmiddelijk.
          Gelukkig is jouw Nederlands perfect

          Heel kinderachtig warhead.
          Aangepast door edje51; 03-11-2008, 21:55.

          Reageer

          • † Frederik de Belder
            [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
            • 13-01-2003
            • 5730
            • Niel (België)

            #20
            Wie iemand pakt op een fout, moet natuurlijk zien dat hij zelf foutloos is hé.
            Groetjes Freddy

            ********************************
            * Teamlid "Dierenvriend" België *
            ********************************
            http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

            http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

            http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

            Reageer

            Working...