Draai momenteel zelf 8mm boillies, alleen heb ik het probleem dat mijn boilliespuit het deeg er nagenoeg niet genoeg uitperst.(ik hou de spuit op zijn kop en gooi mijn gewicht in de strijd en haal er zodoende iets uit).
Ik heb de standaard boilliespuit. Ik gebruik 3 eieren op +/- 250 gr meel en voeg nog 2 dopjes aromix brasem toe en scheutje zonnebloemolie. Al met al wordt dit best wel een stevig deegje dat naar mijn mening plakt. Na een beetje water toegevoegd te hebben en kneden, lukt het nog steeds niet
. Ik heb het idee dat de boilliespuit niet geschikt is om 8 mm "worstjes" uit te persen. Wie heeft ervaring of kan mij enkele tips geven om het wel voor elkaar te krijgen.
Ik heb de standaard boilliespuit. Ik gebruik 3 eieren op +/- 250 gr meel en voeg nog 2 dopjes aromix brasem toe en scheutje zonnebloemolie. Al met al wordt dit best wel een stevig deegje dat naar mijn mening plakt. Na een beetje water toegevoegd te hebben en kneden, lukt het nog steeds niet
. Ik heb het idee dat de boilliespuit niet geschikt is om 8 mm "worstjes" uit te persen. Wie heeft ervaring of kan mij enkele tips geven om het wel voor elkaar te krijgen.





Reageer