Hallo,
Ik heb 2 jaar niet gevist en ben dit weekend weer begonnen meteen 8 uur. Jammer genoeg geen 1 keer beet gehad maar nu heb ik toch een vraagje. Ik ben verhuist dus ik vis ook in een ander water dan vroeger.
Hier zit het water vol met planten en als ik mijn hengel naar binnen haal zit mijn aas helemaal vol met zwarte modder bladeren en anderen troep.
is dan de kans kleiner om wat te vangen of maakt dat eigenlijk niks uit, want het lijkt me eigenlijk dat de karper mijn aas niet zo snel ziet ? Ik vis met lood + rig en als beetverklikker gebruik ik een rood/wit balletje die op en neer gaat dus hoger vissen is dan ook geen optie. Ik viste gewoon met mais. Ik hoop dat iemand een tip heeft.
Groeten,
Calvin
Ik heb 2 jaar niet gevist en ben dit weekend weer begonnen meteen 8 uur. Jammer genoeg geen 1 keer beet gehad maar nu heb ik toch een vraagje. Ik ben verhuist dus ik vis ook in een ander water dan vroeger.
Hier zit het water vol met planten en als ik mijn hengel naar binnen haal zit mijn aas helemaal vol met zwarte modder bladeren en anderen troep.
is dan de kans kleiner om wat te vangen of maakt dat eigenlijk niks uit, want het lijkt me eigenlijk dat de karper mijn aas niet zo snel ziet ? Ik vis met lood + rig en als beetverklikker gebruik ik een rood/wit balletje die op en neer gaat dus hoger vissen is dan ook geen optie. Ik viste gewoon met mais. Ik hoop dat iemand een tip heeft.Groeten,
Calvin


zozie je maar weer elke methode heeft zijn eigen voor- en nadelen. Maar ik denk dat ik deze week toch ga proberen op een ander watertje om echt goed te bekijken.


Reageer