Ik heb wat zitten kloten om een tijgernoot op mijn reeds aangeschafte onderlijn te monteren.
Door mijn onervarenheid heb ik misschien wel een top montage bedacht (misschien reeds bestaand
) Ik heb iets wat te lange elastiekjes dus heb ik heb deze in gekort. Hierna heb ik deze met een boilie naald door de tijgernooit getrokken. Doordat het elastiek wat te dik is moest ik deze uittrekken en hierna de noot over het elastiek schuiven. Nadat de noot in postitie is geschoven krimt het elastiek in elkaar waardoor deze weer uitzet , hierdoor zit de tijgernoot goed vast en hoef je geen extra lus om de noot aan de haak te leggen.
Graag jullie mening over deze montage, zou dit een simpele maar effectieve montage zijn ?
Gr
Justin
Door mijn onervarenheid heb ik misschien wel een top montage bedacht (misschien reeds bestaand
) Ik heb iets wat te lange elastiekjes dus heb ik heb deze in gekort. Hierna heb ik deze met een boilie naald door de tijgernooit getrokken. Doordat het elastiek wat te dik is moest ik deze uittrekken en hierna de noot over het elastiek schuiven. Nadat de noot in postitie is geschoven krimt het elastiek in elkaar waardoor deze weer uitzet , hierdoor zit de tijgernoot goed vast en hoef je geen extra lus om de noot aan de haak te leggen.Graag jullie mening over deze montage, zou dit een simpele maar effectieve montage zijn ?
Gr
Justin



Reageer