hallo,
Zou graag beginnen met karpervissen met lancé. Mischien hebben jullie tips welk materiaal ik zeker nodig heb en mischien enkele tips voor een goede hengel + molen, draad, haakjes,.... en enkele montages als het kan want weet niet goed het zit met dat lood (afstand tussen haak), en hoe of waar die onderlijn komt ten opzichte van de haak, hoe lang die moet zijn,....
Zou graag beginnen met karpervissen met lancé. Mischien hebben jullie tips welk materiaal ik zeker nodig heb en mischien enkele tips voor een goede hengel + molen, draad, haakjes,.... en enkele montages als het kan want weet niet goed het zit met dat lood (afstand tussen haak), en hoe of waar die onderlijn komt ten opzichte van de haak, hoe lang die moet zijn,....



)
Reageer