hallo,
ik vis nu al een tijdje in de leidsevaart met de pen,
meestal vang ik alleen Brasem en nooit karper, het lijkt erop dat karper mijn aas niet aantrekkelijk vind, terwijl ik zo veel mogelijk aassorten geprobeerd heb.
als ik er statisch ga vissen dan vang ik ze wel, maar karpers op de pen vind ik toch veel leuker.
heeft er misschien iemand een tip voor mij ?
ik kan natuurlijk ook op een ander water gaan vissen maar ik weet niet echt goed water bij mij in de buurt.
mvg Bram
ik vis nu al een tijdje in de leidsevaart met de pen,
meestal vang ik alleen Brasem en nooit karper, het lijkt erop dat karper mijn aas niet aantrekkelijk vind, terwijl ik zo veel mogelijk aassorten geprobeerd heb.
als ik er statisch ga vissen dan vang ik ze wel, maar karpers op de pen vind ik toch veel leuker.
heeft er misschien iemand een tip voor mij ?
ik kan natuurlijk ook op een ander water gaan vissen maar ik weet niet echt goed water bij mij in de buurt.
mvg Bram




. 
daar zitte dikke Moet je daar maar is proberen
Reageer