ik ben het nu al een paar keer tegen gekomen en gister zei een man het ook weer tegen me, als je een stek gaat aanharken dat daar zeelt op af komt en dat je ze makkelijk kan vangen met een worm.
nu heb ik effe een paar vragen hier over.
hoe lang van te voren moet je de stek aan harken?
hoe lang blijft een zeelt daar op afkomen?
werkt het alleen als je met wormen vist? (lijkt me niet)
en moet je ook nog voer op de stek gooien of heeft dat geen nut en is het doelloos?
ik wil dit namelijk een keer proberen omdat ik er al veel mensen over gehoord heb. dus als iemand die er al ervaring mee heeft dit kan beantwoorden ga ik dat binnenkort is proberen!
alvast bedankt
nu heb ik effe een paar vragen hier over.
hoe lang van te voren moet je de stek aan harken?
hoe lang blijft een zeelt daar op afkomen?
werkt het alleen als je met wormen vist? (lijkt me niet)
en moet je ook nog voer op de stek gooien of heeft dat geen nut en is het doelloos?
ik wil dit namelijk een keer proberen omdat ik er al veel mensen over gehoord heb. dus als iemand die er al ervaring mee heeft dit kan beantwoorden ga ik dat binnenkort is proberen!
alvast bedankt




.......

Reageer