beste forumgangers,
ik ben een beginnende karpervisser en heb net 2 nieuwe baitrunners gehaald. ik vroeg me alleen af welk nylon ik het er beste op kon zetten.
ik heb op webshops zitten zoeken en mijn oog viel op deze:

Verkrijgbare uitvoeringen op spoelen van 1250 meter, geleverd in luxe bewaarbus
0.30 mm - 18 lb
0.35 mm - 24 lb
0.38 mm - 28 lb
0.43 mm - 33 lb
deze is volgens mij redelijk sterk voor zijn diameter maar ik kan er verder niet veel over vinden op internet, misschien weten jullie meer over deze lijn.
ook heb ik goede dingen over de welbekende shimano technium lijn gehoord. erg sterk en schuurbestendig, alleen veel kinken en duurder. wat zouden jullie mij aanraden?
mvg Patrick
ik ben een beginnende karpervisser en heb net 2 nieuwe baitrunners gehaald. ik vroeg me alleen af welk nylon ik het er beste op kon zetten.
ik heb op webshops zitten zoeken en mijn oog viel op deze:

Verkrijgbare uitvoeringen op spoelen van 1250 meter, geleverd in luxe bewaarbus
0.30 mm - 18 lb
0.35 mm - 24 lb
0.38 mm - 28 lb
0.43 mm - 33 lb
deze is volgens mij redelijk sterk voor zijn diameter maar ik kan er verder niet veel over vinden op internet, misschien weten jullie meer over deze lijn.
ook heb ik goede dingen over de welbekende shimano technium lijn gehoord. erg sterk en schuurbestendig, alleen veel kinken en duurder. wat zouden jullie mij aanraden?
mvg Patrick



Reageer