hallo,
mijn naam is leo ben 29 en kom uit leeuwarden. ik kom hier eens kijken omdat ik zelf fanatiek op karper vis in binnen en buiten land. en ik dacht dat het wel zo netjes was me even voor te stellen
ik hoop hier veel te lezen en mogelijk antwoorden te krijgen en geven op vragen.
p.s. chek ook even www.edenslakes.com daar vind je in deze maand ook nog een aantal pic van mij zelf onder the gallary.
mijn naam is leo ben 29 en kom uit leeuwarden. ik kom hier eens kijken omdat ik zelf fanatiek op karper vis in binnen en buiten land. en ik dacht dat het wel zo netjes was me even voor te stellen

ik hoop hier veel te lezen en mogelijk antwoorden te krijgen en geven op vragen.
p.s. chek ook even www.edenslakes.com daar vind je in deze maand ook nog een aantal pic van mij zelf onder the gallary.





Reageer