ff voorstellen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • leo29
    Newbie

    • 25-07-2009
    • 1
    • leeuwarden

    ff voorstellen

    hallo,

    mijn naam is leo ben 29 en kom uit leeuwarden. ik kom hier eens kijken omdat ik zelf fanatiek op karper vis in binnen en buiten land. en ik dacht dat het wel zo netjes was me even voor te stellen

    ik hoop hier veel te lezen en mogelijk antwoorden te krijgen en geven op vragen.


    p.s. chek ook even www.edenslakes.com daar vind je in deze maand ook nog een aantal pic van mij zelf onder the gallary.
  • DanGeSSS
    Newbie

    • 16-06-2009
    • 43
    • Arnhem

    #2
    Hee.. Ten eerste.. Welkom op het Forum Veel Pluzier..

    Mooie site.
    Met Vriendelijke Groet, Viktor

    Reageer

    • feedervisser
      Met enige kennis...

      • 27-03-2008
      • 389
      • merelbeke

      #3
      hoi leo

      welkom op dit forum,en veel lees genot.

      gr marnix

      Reageer

      • Tuga
        Komt net kijken

        • 16-06-2009
        • 71
        • Cartaxo

        #4
        Hoi Leo, welkom en veel leesplezier..

        Strakke lijnen,...
        www.flap-holidays.com

        Fishing in Portugal

        http://sportvissersforum.nl/index.php

        Reageer

        Working...