Uit India kocht ik bij Vijender International zogenaamde White peacock sticks. (Schoon geschuurde witte schachten waarvan zeker 80% bruikbaar was.) Van de 20% kromme schachten kon je altijd nog korte rechte stukken afknippen en op lengte maken met carbon staafjes zoals je op driftbeaters wel ziet. Inmiddels ben ik wel door die voorraad heen en heb ik nogmaals $ 60,00 verzonden naar India maar nooit opnieuw schachten ontvangen. Het blijkt dus risicovol om via internet bij bovengenoemd bedrijf zaken te bestellen.
Andere goedkope en betrouwbare adressen op internet heb ik niet kunnen vinden zodat ik nu bij Intratuin die losse veren heb gekocht. Daar kon ik de mooie tenminste uitsorteren en wist ik direct welke kwaliteit ik kreeg.
Binnen een dobberbouw-hobby is het verkrijgen van geschikt materiaal al een uitdaging op zich!
Op mijn site kun je exact bekijken hoe een en ander werkt. namaken mag voor een metaalbewerker dus geen probleem vormen. Enkel als je een exact gelijke draaibank hebt als de mijne heeft een bouwtekening zin!
Andere goedkope en betrouwbare adressen op internet heb ik niet kunnen vinden zodat ik nu bij Intratuin die losse veren heb gekocht. Daar kon ik de mooie tenminste uitsorteren en wist ik direct welke kwaliteit ik kreeg.
Binnen een dobberbouw-hobby is het verkrijgen van geschikt materiaal al een uitdaging op zich!
Op mijn site kun je exact bekijken hoe een en ander werkt. namaken mag voor een metaalbewerker dus geen probleem vormen. Enkel als je een exact gelijke draaibank hebt als de mijne heeft een bouwtekening zin!

wat het me dan gaat kosten,als het redelijk is ben ik voorlopig wel voorzien en net wat ROHA al eerder vertelde als 80% goed is mag ik niet klagen

Reageer