ziet er inderdaad HEEL strak uit! Proficiat!
dobberbouw
Collapse
X
-
Het is goed om te zien dat er veel vissers er een hobby bij gekregen hebben! Hé Benny
groeten
OdulHandgemaakte wedstrijdpennen: www.pennenrosseel.beReageer
-
Geen dank! Ik ben blij dat ik niet met al die grote voorraden blijf zitten. Bulkinkoop is namenlijk de enige methode om überhaupt iets binnen te krijgen.
Succes ermee!Reageer
-
van de week zo'n mini figuurzaag gekocht dat gaat lekker door dat rohacel heen mooie balkjes kun je zo zagen dan.
30€ op marktplaats nouja daar kun je niet voor zonder zitten
Reageer
-
-
kan het niet vindenOorspronkelijk geplaatst door antoinetteik weet niet of het iets is, maar op marktplaats worden balsa-mallen aangeboden
Reageer
-
-
Hoi ,Oorspronkelijk geplaatst door testerHallo Benny
ik zie nu pas je nieuwe dobbers ziet er netjes uit en mooi gevormde drijfvers
een derde deel punt twee derde deel sluiting zoals bij een dolfijn
Fijn dat jij(en de andere forumvrienden) men pennen mooui vinden.
Ik ga eens starten met een serietje te maken in verschillende maten(en // soorten antennes) met als voorbeeld een serie die ik gezien heb op een website van een dobberbouwer. Nu maar hopen dat Roha me niet gaat beschuldigen van plagiaat!!
Vissen is NIET mijn hobby,
Vissen is mijn leven!Reageer
-
Zelf ben ik ook begonnen met 't namaken van bestaande modellen. Daarna ben ik toch m'n pennen gaan aanpassen naar persoonlijke smaak/inzicht.Oorspronkelijk geplaatst door bennyNu maar hopen dat Roha me niet gaat beschuldigen van plagiaat!!
Ik voel me dus vereerd
Reageer
-
Benny bedankt voor de tip ,ik heb ze gevonden ,maar het was mij niet helemaal duidelijk of de onder antenne's van staal of van carbon gemaakt zijn Maar als ik er van uit ga dat je nog maar net met deze hobby[dobberbouw]ben begonnen mag je best trots zijn op het resultaat En het is echt zo naar mate het beter gaat lukken word het plezier in deze hobby steeds groter .Veel succes
Groeten van Jan de visserReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer