om de vraag te specificeren: kan er een foto'tje geplaatst worden hoe zoiets eruit ziet ?
feeder montages
Collapse
X
-
-
de magna bite is een steun voor je feeder en beet indicator inéén ingooien je legt je hengel recht voor je uit met de top onder water voor de golfslag en je legt je lijn op een armpje die de beet vertaalt in een verhouding van 1 op 7 dus 1 cm verplaatsing van je aas is 7cm op je bordje.
foto volgt spoedig ga zo ff naar janb maak ik daar ff een foto
Reageer
-
en op welke manier moet je je hengel hierin leggen? dat is me nog niet helemaal duidelijk...groeten,
Peter
****Moderator NHSF
****Reageer
-
ziet er indrukwekkend uit maar werkt dat niet alleen als er weinig wind staat? bij wind lijkt het me dat t eerder nadeel dan voordeel oplevert?Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
als je je lijn onder water houdt, heb je geen last van de wind, dan is die apparaatje perfectOorspronkelijk geplaatst door ironnyziet er indrukwekkend uit maar werkt dat niet alleen als er weinig wind staat? bij wind lijkt het me dat t eerder nadeel dan voordeel oplevert?Reageer
-
magna bite steun zet je met feederarm recht voor en dan zo dat je feeder achter op je been ligt en dan voor gaat de top 5 ogen onder water.Oorspronkelijk geplaatst door clairvoyanten op welke manier moet je je hengel hierin leggen? dat is me nog niet helemaal duidelijk...
nou let op je ragt die feeder het water in laat hem op de bodem vallen dan ga je hem in die v vorm aan de rechterkant leggen maar je lijntje moet je op dat teflon pijpje leggen dat gaat vanzelf hoor er zit een uitsparing waar hij keurig in past.
nou ga je zachtjes je lijn aftrimmen tot de wijzer in de midden staat en daar laat je hem staan zo kan hij een run nemen maar ook oplopen.
en ja bij beet gewoon recht achterover slaan met je hengel.
ohja over de wind dan vis ik met het zwaarste model feeder (een dikke sportex) in het meest slechte weer keiharde wind grote golven en je raad het al ,nog steeds net zo scherp
Reageer
-
Je vist recht voor uit met je hengel in de v en je top onder water Ik heb er mee op het ijselmeer gevist met echt hoge golven op het haringvliet met storm top onder water en ieder stootje word door gegeven En in riet kragen een gaatje van een meter is ruim voldoende Want je vist altijd recht uit En dan nog watde overbrenging is 1 staat tot 7 Dus verplaatst de vis je lijn een cm word dat vertaald in een uit slag van 7 cm Met koppelvissen ,en in 24 uurs in de nacht een klein beetje licht er op ,geweldig Maar ten opzichten van al die andere systemen is dit extern van de de hengel Je kunt er een gewone feedersteun naast plaatsen waardoor je moeiteloos kan wisselen ,mocht je om wat voor reden ook behoefte aan hebben En ben je wat slecht van gezicht ,het bordje staat ongeveer anderhalve meter voor je neus Er zijn ook nadelen maar dat heeft ieder systeemGroeten van Jan de visserReageer
-
Zo de spuiliefhebber is ook weer thuis zie ik Dus je ziet maar wat je met de verhalen doet Ook de brielsemaasliefhebber is lid van ons gilde We zijn gisteren avond nog even met de bordjes in het voornse kanaal geweest In het riet een gaatje van een meter of twee En het werkte weer perfect alleen hij pakte 6 platte en wat voorns en ik had enkel kleine voorns Daar heeft het bordje dus geen invloed opGroeten van Jan de visserReageer
-
Reageer
-
heb er ook eens met gevist maar als je toevallig ff de ander kant opkijkt ,wat natuurlijk niet moet.
Maar als dan de wijzer boven aan staat en hij kan niet verder wat moet je dan doen,bij een gewone top zie je dan nog of er nog vis bij zit dat vond ik wel moeilijk
groet hbtjewordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentieReageer
-
Hallo Janb en Spuiliefhebber hoe was het ook al weer vissers zijn oude wijven maar ik klets er graag meeOorspronkelijk geplaatst door janbZo de spuiliefhebber is ook weer thuis zie ik Dus je ziet maar wat je met de verhalen doet Ook de brielsemaasliefhebber is lid van ons gilde We zijn gisteren avond nog even met de bordjes in het voornse kanaal geweest In het riet een gaatje van een meter of twee En het werkte weer perfect alleen hij pakte 6 platte en wat voorns en ik had enkel kleine voorns Daar heeft het bordje dus geen invloed op
dat je van bananen eten zoveel verstand krijgt dat wis ik niet
ik zouw er toch wel een paar vraagjes over willen stellen als dat mag om
er achter te komen hoe groot de beetregistratiekracht nu fijtelijk is
ik vind het wel super en ga het zeker testen
gr GerardReageer
-
ja daar heb je helemaal gelijk in janb is een oud wijfOorspronkelijk geplaatst door testerHallo Janb en Spuiliefhebber hoe was het ook al weer vissers zijn oude wijven maar ik klets er graag mee
dat je van bananen eten zoveel verstand krijgt dat wis ik niet
ik zouw er toch wel een paar vraagjes over willen stellen als dat mag om
er achter te komen hoe groot de beetregistratiekracht nu fijtelijk is
ik vind het wel super en ga het zeker testen
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

zo daar staat hij alvast ben ik de spuiliefhebber lekker voor,zal gelijk een bakkie gaan zetten voor hem.

Reageer