Ik ben vandaag eens in Oldemarkt op bezoek geweest om materiaal voor het method vissen te halen
De man wou mij van alle kanten helpen en vriendelijk genoeg om mij alles uit te leggen
Maar nu zit ik met de montage van deze in-line feeder korven !!
De man vertelde mij de onderlijn vastzetten dmv een wartel in de method te drukken,tot zover snap ik dat maar moet dit ook met de hoofdlijn (vergeten te vragen)
Ik ben als de dood dat als er een vis aan die onderlijn hangt de wartel eruit schiet (of moet ik die weer vastzetten aan de hoofdlijn ??
Dus graag even een duidelijk advies/foto van de montage van dit hele spul aub
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar dit zijn meer de soorten met elastiek volgens mij
De man wou mij van alle kanten helpen en vriendelijk genoeg om mij alles uit te leggen
Maar nu zit ik met de montage van deze in-line feeder korven !!
De man vertelde mij de onderlijn vastzetten dmv een wartel in de method te drukken,tot zover snap ik dat maar moet dit ook met de hoofdlijn (vergeten te vragen)
Ik ben als de dood dat als er een vis aan die onderlijn hangt de wartel eruit schiet (of moet ik die weer vastzetten aan de hoofdlijn ??
Dus graag even een duidelijk advies/foto van de montage van dit hele spul aub
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar dit zijn meer de soorten met elastiek volgens mij

goed is

Moet je -terecht- in het wereldje van de karpervissers niet mee aankomen. Daar is zelfs de normale versie van het inline systeem al langzaamaan uit den boze aan het raken. Dit omdat de vis dan een stuk hoofdlijn kan meenemen bij hoofdlijnbreuk. De nieuwe trend is een systeem waar de vis alleen maar het onderlijntje met zich mee neemt bij hoofdlijnbreuk.
Reageer