Hallo vissers
Ik ben van plan om een nieuwe feeder aan te schaffen.
Maar ik weet niet welke ik moet nemen.
Ik geef de voorkeur aan een hengel die mooi buigt als je een vis aan het drillen bent.
Dus niet zo'n stijf kanon.
Heb momenteel een aantal feeders waaronder een zammataro light feeder.
Ondanks dat het een light feeder is vind ik de hengel te stug, als je een behoorlijke brasem drilt zie je aan de hengel niet veel buigen alleen de top gaat krom.
Nou wil ik een nieuwe feeder aanschaffen die wel mooi buigt als je een vis drilt.
En ik zou graag advies willen hebben van mensen die met de volgende hengels vissen.
De Preston Dutch masters de 11,8 of de 12,8 of de 13,8 feeder?_ Preston excel feeder de excel 12 super feeder of de excel 11,6 feeder of de excel 12,6 feeder?_ of de Shimano speedmaster_Shimano Beastmaster?
En welke uitvoering ik het beste kan kopen?
Ik vis meestal in stilstaand water van verschillende afmetingen en dieptes.
Ik hoor graag van mensen met ervaring wat ik het beste kan kopen.
Ik ben van plan om een nieuwe feeder aan te schaffen.
Maar ik weet niet welke ik moet nemen.
Ik geef de voorkeur aan een hengel die mooi buigt als je een vis aan het drillen bent.
Dus niet zo'n stijf kanon.
Heb momenteel een aantal feeders waaronder een zammataro light feeder.
Ondanks dat het een light feeder is vind ik de hengel te stug, als je een behoorlijke brasem drilt zie je aan de hengel niet veel buigen alleen de top gaat krom.
Nou wil ik een nieuwe feeder aanschaffen die wel mooi buigt als je een vis drilt.
En ik zou graag advies willen hebben van mensen die met de volgende hengels vissen.
De Preston Dutch masters de 11,8 of de 12,8 of de 13,8 feeder?_ Preston excel feeder de excel 12 super feeder of de excel 11,6 feeder of de excel 12,6 feeder?_ of de Shimano speedmaster_Shimano Beastmaster?
En welke uitvoering ik het beste kan kopen?
Ik vis meestal in stilstaand water van verschillende afmetingen en dieptes.
Ik hoor graag van mensen met ervaring wat ik het beste kan kopen.

Reageer