Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Hoe kan ik een grondvoer voor de inline flat feeder zohard mogelijk maken , ik gebruik nu 50 percent biscuit . Zijn er nog betere binders ?. IS PC collant beter? . Graag had ik deze lente of zomer eens geexperimenteerd op echt dieper water .
Tweede vraag .
Stel dat ik met het prik systeem het eens over een andere boeg wil gooien , zelfde onderlijn maar een andere feeder.
Een inline plastic feeder met bold rigsysteem waar het grondvoer met partikels beter in blijft en de kans hoger is om op grote diepte met een volle korf de bodem te bereiken. Zou ik dan hetzelfde prikeffect bekomen dan met een inline flat feeder? zie http://www.nisafeeders.co.uk/open_en...e_feeders.html heb die dingen hier in Belgi¨¨e nog nie gezien iemand een idee hoe ik zoiets zou kunnen maken op basis van een gewone niet inline plastic feeder
Marco,
Neem die Matrix Carpmaster 12 ft, de Preston Dutch Master Method Feeder 11'8" en de Preston mini Carp 11 ft eens ter hand bij Rix. (Zet er wel even een molen op)
Als het goed is, heeft hij ze er alle drie liggen.
Je zal een duidelijk verschil voelen.
Moet ook wel, want er zijn ook duidelijke verschillen in prijs.
Gr,
Harpie
De 11'8 method dutchmaster heeft de allermooiste actie..
Die gaat krom totaan de kurk.
De matrix heeft een strakkere blank en heeft de actie meer bovenin..
Reageer