Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
1 keer hitman 3+3 feeder [vlemmix]om mee te beginnen leuke hengel voor wienig geld
1keer speedmaster medium 3.60 sinds 2 dagen in bezit
1keer spro 360 passion feeder ook medium
nu nog een keer een heavy aanschaffen ,heb al wat iedeeen van gerrit bakker gekregen en ga binnen kort weer op pad om er een te kopen
2 x triune
2 x v.d.willik 4,5
2 x sportex xxxxxheavy
en dan buigt de zolder nog door van de oude stokken die ik heel af en toe gebruik.
een oude tri-cast 11.4
een conoflex
2 trents van wout van leeuwen
pfff te veel om op te noemen
2x jvs 2+1
2x vlemmix 4+5
1x tri cast legend 3000
1x tri cast ledend 4000
1x tubertini exellent 2000 ex heavy
alle hengels doen hun werk perfect en vissen zeer fijn
groeten tony
en vang ze
vd Willik long distance 4,50 mtr voor de stroom en op afstand. Zeer fijne hengels
3 x Dam Sumo flying dutchman 2 medium(4,05 mtr) voor op langzaam stromend water en stilstaand water.
2 x Dam sumo flying dutchman 4 medium(3,96 meter) voor op stilstaand water.
P vd Willik competition feeder 3,90 meter voor op stilstaand water, het fijne werk.
Shimano technium DF medium feeder 3,60 mtr, ook voor stilstaan en licht stromend water.
Ook nog een matchpicker 2,90 en een match quiver 3,00 van silstar, erg licht en heel wat jaartjes oud. Gebruik ik wel eens om op de plek van de vaste stok te vissen
Alle hengels bevallen mij prima.
Zelf zit ik te denken over de aanschaf van een heavy feeder van 3,90 meter maar ik ben nog niet uit welke dat wordt, ik denk de Speedmaster van Shimano.
Laat een reactie achter: