feedervangsten op dit moment?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd

• 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

Maas-waalkanaal tussen heusden en wijk en aalburg is redelijkm duurt ff voordat ze er zijn maar dan gaat het goed. stukjes pier in het voer werkte
    afgelopen maandag.25 stuks
    oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• fpulles
      omgeturnd

• 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

ja tuurlijk
      oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

De ijssel bij Zalk was de laatste paar keren waardeloos. Stroomopwaarts schijnt er nog best goed gevangen te worden. Over een paar weekjes zullen de windes en voorns de ijssel weer optrekken. Kan niet wachten!
        Carpe Diem

Reageer

• willie
          Sportvisser
          • 03-12-2005
          • 626
          • wijhe

gisteren een wedstrijd van de vereniging gehad op de ijssel super slecht
          had 1 voorn en verspeelde een winde net voor het schepnet had 100 gram
          de winnaar kwam naar een stukje wandelen terug bij zijn hengel en had er een dikke meun aan zitten en won de wedstrijd
          we waren met 10 man en totaal 9 vissen gevangen
          ik denk dat het tewijten is aan het zakkende water

gr willie

Reageer

• Robin
            Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
            • 490
            • Meerssen

Ben gister ook nog even op de Maas gaan feederen, op de zelfde plaats gevist, waar ik vorige week nog 10 kilo platte ving. Gisteren 1 beet gezien maar niet kunnen haken. De Temperatuur dit weekend speelt ook een hele belangrijke rol, ben ik van mening. Water was vergeleke met vorige week zo'n 1,5 meter gezakt.
            groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"

Reageer

• antoinette
              Specimen Hunter
              • 13-11-2005
              • 1926
              • oudenhoorn

Vandaag met de feeder in het voorns kanaal, helemaal noppes nada niks gevangen, ben toen maar de eendjes gaan wezen voeren

Reageer

• electra
                Joeri

• 27-11-2007
                • 99
                • boutersem

Vandaag Vaart (Leuven) gaan vissen. Toch weer aantal voorntjes. Aanbeten moeilijk zichtbaar. Mijn vismaat heeft 1 brasem gevangen.

Reageer

• ironny
                  Moderator
                  • 04-04-2006
                  • 1377
                  • Hamont

ouder topic,

nieuw moment,

wie is vandaag nog geweest met dit bagger weer?

Ik ga het morgen eens op de vjiver proberen met... jawel method feeder...

ben benieuwd
                  Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• misser
                    cuore sportivo

• 06-04-2007
                    • 317
                    • ijsselmuiden/kampen

wie is vandaag nog geweest met dit bagger weer?

alleen vroeg in de morgen wat regen voor de rest droog en wat zonnig ook nog.
                    vangsten waren vondt ik goed zonder echt een plek te maken in het begin
                    echt van alles gevangen scheelepost ,brasem voorn blei
                    allen mooie dikke vis
                    visstek was vandaag , het zwarte water, gezeten bij hasselt .ov

Reageer

• ironny
                      Moderator
                      • 04-04-2006
                      • 1377
                      • Hamont

was t weer alleen hier bagger dan?
                      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• ironny
                        Moderator
                        • 04-04-2006
                        • 1377
                        • Hamont

vandaag even een paar uurtjes geweest. samen met mijn maat. Hij gerbuikte zoet voer. ik gebruikte voer op vismeel basis. Ik was immers van plan om met de method feeder te vissen, geïnspireerd door wt nummer 34 (ringers).
                        Toch maar gewoon begonnen met de korf en maden en casters.
                        uur gevist, beiden geen beet.
                        Ik denk, vooruit dan maar eens met een boilie. (8mm) 10 minuten, platte. vervolgens in 10 min. nog 2 platten.
                        Daarna, methodfeeder bevestigd. binnen kwartier. weer 2 platten. en die aanbeten... gewoon beng. Tot een volgende aanbeet die ik niet had maar wel mijn onderlijn kwijt was... en... toen was ik klaar. Ik was vergeten hoe ik een onderlijn met een hair moest maken zoals in de winkel was uitgelegd. Heb dus maar even kunnen proberen maar ben al bijna overtuigd....volgende week weer..
                        Mijn maat ving niets overigens.. toeval?

grtzz

Reageer

• feedervisser
                          Met enige kennis...

• 27-03-2008
                          • 389
                          • merelbeke

hoi colega's

de vangsten van vandaag;12brasems,1kroes,1zeelt
                          de eerste 3uur 2 vissen daarna ging het ineens na wat zoekwerk beter,
                          haakje 22 en wat smeerwerk op het aas
                          gr marnix

Reageer

• Fisherman's Friend
                            Frequent aanwezig

• 15-07-2007
                            • 100
                            • Numansdorp

IK ben vandaag wezen feederen op het Haringvliet,gelijk paar nieuwe spulletjes geprobeerd en het ging goed moet ik zeggen!
                            Om +/- half 9 begonnen tot half 3 13 vissen gevangen goed voor denk ik een goede 15-16 kilo.
                            Soms wel momenten dat het azen stopte maar naar van loop van tijd diende ze zich toch weer aan.

Reageer

• hbtje
                              Sportvisser
                              • 02-02-2005
                              • 773
                              • heerde

Oorspronkelijk geplaatst door feedervisser
                              hoi colega's

de vangsten van vandaag;12brasems,1kroes,1zeelt
                              de eerste 3uur 2 vissen daarna ging het ineens na wat zoekwerk beter,
                              haakje 22 en wat smeerwerk op het aas
                              gr marnix
                              feeder vissen met haakje 22???? en dan brasems en zeelt vangen.
                              groet hbtje heerde,holland
                              wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

Reageer

• feedervisser
                                Met enige kennis...

• 27-03-2008
                                • 389
                                • merelbeke

hoi hbtje

daar schrik je van hé,eerst moet je weten dat er bij ons in de club iedere weekende wedstrijd is en vanaf mei iedere donderdag wedstrijd voor 55+
                                ik ben daar ook niet blij mee maar kan nie anders.
                                om u een voorbeeld te geven vorig jaar op een visdag zaten we eens met drie naast elkaar ik viste toen met ne nr 18 en mijn gebuuren waren bezig met ne 14, we vingen af en toe onze vis toen viel het ineens stil,geen van ons drie kreeg nog beet,ik maakte mij een onderlijn dezelfde lengte maar met een haakje 24 (ja je leest het goed,een haakje 24 kamasan B611 x strong)
                                t'was meteen bingo,ik ving nog 20 brasems bij,en met als aas,1 voermade.
                                en zo kan ik nog uren doorgaan met ervaringen,trouwens gisteren was't weer van dat,eerst begonnen met gamakatsu ls 2210 nr18 maar na een tijdje moest ik terug kleinere haak steken met als resultaat 21 brasems.
                                op een vijver vis ik zelden met een haak die groter is dan 18 integendeel ik begin bijna altijd met ne nr 20,tot besluit zeg ik nog dit,er zijn veel vissers die op zoek zijn naar het iediaale voer,maar ik niet,ik tracht altijd mijn techniek te verbeteren.

gr marnix

Reageer

Working...