Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
ik ben onder de indruk. wat voor lijndikte bindt u aan deze haak dan?
groet
ronny
hoi ronny
het minste dat ik al bebruikt heb is 7/100 SLR van smart.
mijn visvriend en ik viste eens op een winterdag in een grote vijver 22ha maar wel in het diepste gedeelte,10m diep,dus ik was zeker dat de vis in dit gedeelte zat,maar zowel mijn visvriend als ik kregen geen beet,we waren toch al een 3tal uur aan't vissen tot ik besloot om een onderlijn te maken van 7/100 en een haakje 22 serie 2 tubertini,ik lag nog maar 2 min in en t'was bingo,een platte,en ik ving er nog 7 die dag,mijn visvriend ving niets en stopte vroeger of ik en vroeg aan mij hoe ik ze gevangen had,toen ik het hem vertelde,zei hij dat dat geen feedervissen meer was,maar hij ging naar de winkel en kocht hem 7/100 en haakjes 22,zo zie je maar hé,eerst vond hij het ongeloofwaardig.en zo kan ik nog veel ervaringen opnoemen.
Ik wou vrijdag ook nog even friesland in met de feeder.
Wilde richting Langweer. (of heeft iemand een betere tip?)
Toch maar weer even proberen met de feeder al is het volgens mij nog wel een paar weekjes te vroeg.
Laat wel even weten hoe de vangst was.
Vandaag dus even in friesland geweest.
Resultaat na 7 uurtjes vissen 18 brasem 6 voorns.
Er waren een paar brasems bij meet allemaal " pukkeltjes" iemand dit ook eens eerder gezien?
Verder weer een leuk dagje gevist.
Vorige week op het oude maasje geweestbij sprang kapelle.
6 voorns (grote) + 2 magere, uitgepaaide brasempjes. Vis was nog volop aan het kuit schieten. het was een drukte van jewelste in het riet.
Frank,
Ik heb vandaag met iemand staan praten, die net als ik vrijwel dagelijks aan de Oude Maas bij Sprang Capelle komt. Wij hebben tot nu toe de vis nog niet in het riet kunnen ondekken en er wordt zowel in de wedstrijden en tijdens het vrije vissen, vrijwel geen vis gevangen. Het maakt niet uit wat je probeerd, vaste stok, picker, swingtip of match. Jij moet dus wel een uitzonderlijke dag getroffen hebben daar om de vis in het riet te zien. Oorzaak? Geen idee maar ik denk dat het water nog te koud is. Een week warm weer en ze liggen kuit te schieten in het riet. We blijven hopen.
Groeten,
PeBo
]Member of the Easterwood dreamteam. Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years
Vandaag dus even in friesland geweest.
Resultaat na 7 uurtjes vissen 18 brasem 6 voorns.
Er waren een paar brasems bij meet allemaal " pukkeltjes" iemand dit ook eens eerder gezien?
Verder weer een leuk dagje gevist.
dat zijn schoonheids pukkels dat een gezonde vis.
dan heb je het goed gedaan. ik in 6 uur 3 x vis ramarte,
voor jou de eerste prijs jongen.
vr gr top visser
Reageer