feedervangsten op dit moment?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ramon Ansing
    tsjah?
    • 27-06-2006
    • 760
    • Tolbert

Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman's Friend
    Netjes Ramarte!
    Heb jij toevallig ook nog meegemaakt tijdens het vissen dat ze je boilie eraf vraten..?
    Zelf al wel een keer meegemaakt toen ik met ringerbait voer viste.
    Nee niet gehad wel vanaf het moment dat de methoad feeder de bodem raakte tikjes op de top, soms compleetje krommingen waar je met een normaal systeem op zou slaan. In het begin deed ik dit ook en er hing niks aan. Na een keer of 3 liet ik hem gewoon liggen en ging afwachten wat er gebeurde de vis moest zichzelf wel haken. Nou ik was niet helemaal allert en schrok me dood, de hengel lag steeds al krom tot in het handvat voordat ik hem kon pakken !geweldig!.

Je moet wel voorzichtig zijn met de mini boilie`s dunne boilie naalden aan bevolen aangezien ze erg snel scheuren, toch kan je er makkelijk een vis of 3 a 4 mee vangen. Een zelf geknoopt onderlijntje van 24/00 met haakje 8 met daarop een worm en een maiskorrel werkt ook perfect.

Verder is het op wateren waar je een karpertje kunt verschalken aan te raden de lijn iedere keer tussen 2 punten uit te lopen, achter de clip te doen en als je hebt ingegooid de lijn erachterweg halen. Anders zal je vaak naar een raffeltje nylon kijken. Ga het morgen maar weer eem proberen laat wel eem weten hoe ut was

Reageer

• ironny
      Moderator
      • 04-04-2006
      • 1377
      • Hamont

wel kicken he zo vissen. is dat een karpervijver waar je hebt gevist of zaten die er gewoon veel?

ik heb het ook nog niet meegemaakt dat de boilie er wordt afgevreten. Ik kan me dat eigenlijk ook niet zo goed voorstellen eerlijk gezegd...
      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

Oorspronkelijk geplaatst door ironny
        wel kicken he zo vissen. is dat een karpervijver waar je hebt gevist of zaten die er gewoon veel?

ik heb het ook nog niet meegemaakt dat de boilie er wordt afgevreten. Ik kan me dat eigenlijk ook niet zo goed voorstellen eerlijk gezegd...
        Gewoom een vijver tot nok aan toe vol met karper, maar met dit systeem iedereen op het water weggevist.Had 25 vissen en 26.5 kilo (21 schubs en 4 kroezen) Er zaten nog 5 vissers, 2 hadden 0 2 man hadden 1 vis en eentje met 4. Ze visten allemaal of met de pen, korst of piepers en vind allemaal lang niet zoveel.

Reageer

• feedervisser
          Met enige kennis...

• 27-03-2008
          • 389
          • merelbeke

feedervangsten op dit moment

hoi visvrienden

vandaag heb ik eens op de 22ha vijver gevist,22 grote rietvoorns,2kroezen en 7 kleine brasems.de rietvoorns waren tussen de 25 en 30 cm

gr marnix

Reageer

• metselman
            Newbie
            • 15-07-2006
            • 28
            • provincie Groningen

Gister middag naar het van starkenborg kanaal geweest terhoogte van eibersburen.
            Resultaat is 3 uur tijd 2 visjes.
            Alles geprobeerd licht vissen zwaar vissen, korte- lange onderlijn.
            Helaas volgende keer beter, het heet ook vissen geen vangen.

Reageer

• willie
              Sportvisser
              • 03-12-2005
              • 626
              • wijhe

vandaag gevist op een grote plas 2 de zelfde voertjes gemaakt 1 met coriander er door en de ander met scopex, gevoerdt op 35m met coriandervoer en op 20m met scopex, eerst een uur op 35m gevist weinig beten gehad toen terug gegaan naar 20m en achter elkaar beet had in 2,5 uur 17 platten en nog wat verspeelt

gr wilfried

Reageer

• janb
                jan b
                • 21-11-2005
                • 1982
                • 't Nieuweland

Ik ben van de week in de hank, bij Brummen wezen vissen ,het was schat ik al meer als 25 jaar geleden dat ik daar de laatste keer aan het vissen was geweest ,maar wat een geweldig water ,met de stok voorn en baars en met de feeder op 45 mtr enkel en alleen maar brasem ,van 1,5 tot 3kg enorm wat zit daar een vis ,ik ga van de zomer zeker en vast het daar nog een keertje proberen ,de ijsel moet daar ook heel erg goed zijn ,dus plannen genoeg .
                Groeten van Jan de visser

Reageer

• Peter Warbout
                  Banned

• 14-05-2008
                  • 50
                  • Brielle

leuke dag gehad dus Jan, maar hoe zit het met het Voorns Kanaal? kan ik zondag nog wat vangen denk je?

Reageer

• Randy Breukel
                    Wedstrijdvisser

• 10-04-2007
                    • 244
                    • Rozenburg (zh)

Ik hoorde van goede vangsten, 2kilo brasems. Maar dat zegt niks denk ik,
                    het weer slaat morgen om en is dan onrustig, dus dat zal de vis niet veel goed doen het zal wel weer pielen worden voor een visje, zoals altijd

ik heb er zin in, wil dat ticket
                    De groeten

Reageer

• janb
                      jan b
                      • 21-11-2005
                      • 1982
                      • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Warbout
                      leuke dag gehad dus Jan, maar hoe zit het met het Voorns Kanaal? kan ik zondag nog wat vangen denk je?
                      Zo als het nu gaat ziet het er goed uit ,ik ben gisteren geweest 15 hele dikke platte in 3 uur ,vandaag iets minder 12 vissen maar nog wel steeds heel erg groot ,nu wel 4 uur gevist,maar toch !!!
                      Aangepast door janb; 01-07-2008, 17:09. Reden: taal foutje
                      Groeten van Jan de visser

Reageer

• Amadeus
                        Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
                        • 1626
                        • Westerlee

Zondag bij de Haandrik geweest, knudde 5 maatsen ( waarvan 1 fatsoenlijke ).
                        Een paar uur daarvoor zijn we bij de Vecht geweest tussen Hardenberg en Almelo.
                        Absoluut geen stroming en geen tuk te zien, toch stiekem eentje gevangen ( hing er per ongeluk aan ).
                        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Peter Warbout
                          Banned

• 14-05-2008
                          • 50
                          • Brielle

Zo als het nu gaat ziet het er goed uit ,ik ben gisteren geweest 15 hele dikke platte in 3 uur ,vandaag iets minder 12 vissen maar nog wel steeds heel erg groot ,nu wel 4 uur gevist,maar toch !!!

je laat er toch wel een paar zitten voor zondag he............

Reageer

• Amadeus
                            Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
                            • 1626
                            • Westerlee

Peter, ook bij de Haandrik?
                            https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Peter Warbout
                              Banned

• 14-05-2008
                              • 50
                              • Brielle

nee, ik haakte in op het Voorns Kanaal waar we zondag een wedstrijd vissen. de vermelde vangst is van janb

Reageer

• Ramon Ansing
                                tsjah?
                                • 27-06-2006
                                • 760
                                • Tolbert

Vandaag even wezen feederen op het lauwersmeer, warm niet normaal... Toch wat visjes kunnen vangen op 68 meter 4 vissen samen goed voor 10 kilo waarvan eentje 3,5 kilo was. onder kant met de light feeder de overige 13 visjes gevangen 2,5 kilo samen een pondje of 25

Reageer

Working...