feedermolen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

het is maar net wat je gewend bent gerrit,hier op het spui b.v hoor je bij mij nooit mijn slip ratelen.

en verspelen doe ik ze niet hoor

Reageer

• Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

Ik heb de slip alleen open als ik met dyneema vis, zonder voorslag. Door de slip heen trekken gebeurt zelden. Voor barbeel heb je hem zeker nodig. Die zwemt dwars door 25/00
      Carpe Diem

Reageer

• Buster
        Met enige kennis...

• 21-08-2007
        • 311
        • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door leoj
        Ik lees hier bijna alleen maar over Shimano etc.
        Vist er hier dan niemand met een FOX10000?

Onderstaand is de molen afgebeeld met een dubbele slinger, maar wordt ook geleverd met een enkele slinger.

Ik heb met zowel de TwinPower 6000 als onderstaande fox 10000 gevist, de eerste heb ik snel verkocht.

Als je praat over een degelijke, sterke en stabiele molen..............

Die fox ga ik op de beurs in Utrecht bekijken, nodig heb ik hem niet, maar denk ik er kwalitatief op vooruit te gaan, dan wil ik de fox wel eens in de praktijk vergelijken met de merken die ik nu in gebruik heb.

Reageer

• Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

Vanuit de karpervisserij hoor je zowel goede als slechte berichten. Veel mensen vinden hem zwaarder draaien dan normaal. Wel erg veel kogellagers. Het blijft een strakke molen vind ik.
          Carpe Diem

Reageer

• Buster
            Met enige kennis...

• 21-08-2007
            • 311
            • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
            hier heb je dus wel een punt jan,ik zal ook niet zeggen dat ze slecht zijn.

maar niet perfect,je hebt een hoop perfectionisten die het 100%in orde willen hebben.

hier had de lokale dealer een partij okuma molens(vraag me niet naar het type) maar daar kwam iedereen mee terug om dat de molen uitsluiten in de midden van de spoel opwikkelde

lijkt me toch iets wat op de teken tafel al fout is gegaan.

verders heb ik er ook geen ervaring mee hoor,maar 5jr garantie ja dat staat als een huis.
            Hoi Martijn,

Elk merk heeft wel mindere molens in de verkoop, ik heb ook wel eens een spro molen de vuilcontainer van binnen laten zien. En wat is perfekt, de shimano XTE 10.000 heeft ook zo zijn fouten in de construktie tewijl anderen het een primamolen vinden, vind ik het maar en kreng met een gevlochtenlijn. Denk dat de wat duurdere molens weinig voor elkaar onder doen.

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

zeker waar ik vind zeker elke shimano ook niet even goed.

een shimano van 45 euro kan gewoon nooit zo goed zijn als een twinpower b.v.

en dat zijn niet alleen de lagers waar die fabrikanten van goedkopere molens soms mee strooien.

zo'n lagertje kost 5 cent meer niet

Reageer

• preston-freak
                wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                • 1834
                • Oss

Heeft iemand ervaring met de shimano ultegra xsb 4500/5500?, dit lijkt me een hele mooie molen voor het 70-100 meter werk.
                Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Ramon Ansing
                  tsjah?
                  • 27-06-2006
                  • 760
                  • Tolbert

Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
                  Heeft iemand ervaring met de shimano ultegra xsb 4500/5500?, dit lijkt me een hele mooie molen voor het 70-100 meter werk.

Reageer

Working...