Gevlochten draad

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • martinwinschoten
    ONVOORSTELBAAR

• 17-02-2008
    • 798
    • Winschoten

Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
    Kijk eens naar de spro gamakatsu ultra braid.
    niet zo dun als je wilt, maar denk dat de 10/00 dunner is dan de meeste 4 en 6/00 van andere merken.
    Ik heb er hier al eens een test van geplaatst en heb er nu het hele seizoen al mee gevist en bevalt gewoon uitstekend. de opgegeven sterkte en diameter klopt gewoon en hij is nu nog steeds even rond, nog steeds geen rafeltje oid. te vinden en ziet er nog als nieuw uit.
    Enigste nadeel is de prijs, maar hier is hij nu al voor rond de 35 euro te koop.

suc6

Gerrit
    Helemaal mee eens Gerrit! Heb zelf ook al een een stukje geschreven hier over die lijn!
    Heb hem het hele seizoen er al op en bevalt uitstekend. Voor mij geen andere lijn meer!
    Het enige nadeel is idd de prijs. Maar voor kwaliteit wil je wel betalen.
    Team Bobs hengelsport Prinz Royal

Team Attrafish Nederland

Reageer

• janb
      jan b
      • 21-11-2005
      • 1982
      • 't Nieuweland

Daar komen we op het terrein van 4x14 "goedkoop is heel vaak duurkoop"ik denk dat je beter een paar centen meer uit kunt leggen voor een goed product als iets van dat habby babby troep ,geeft enkel ergenis als het weer eens zo maar afbreekt ,en een goed en duurzaam product is nou eenmaal nooit zo goedkoop ,maar het is een keuze die een ieder voor zich zelf kan en mag maken .
      Groeten van Jan de visser

Reageer

• nanoe
        Frequent aanwezig

• 07-08-2007
        • 192
        • Amsterdam/Gorinchem.

helemaal met je eens Jan. Ik vind het een hobby en die mag wat geld kosten. Natuurlijk moet je goed op de kleintjes letten, maar een beetje surfen over het internet kan je best wat besparen. Dus koop verstandig en probeer niet allerlij matriaal, want op het einde betaal je dan meer dan gelijk een goede "mogelijk"duurdere lijn koopt.
        Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

Reageer

• Tom Meertens
          Feedervisser

• 05-12-2008
          • 182
          • Philippine

Gerrit bedankt voor de tip , ik zal zeker eens naar deze draad kijken , en als hij mooi rond is dan is een dikte van 0,10 mm ook geen bezwaar .

mvg Tom .

Reageer

• Harpie
            Specimen Hunter
            • 13-02-2003
            • 1009
            • Emmen

Er zijn zoveel gevochten lijnen, zelf gebruik ik deze,

Preston Braidcast superior sinking braid.
            Ik heb gekozen voor de 0,08 mm met een trekkracht van 4 kg, naast mijn eerste bevindingen dat het een soepele lijn is, heeft deze lijn mij in de praktijk niet teleurgesteld, sterker nog dit is tot nu toe de beste lijn die ik op mijn molens heb gehad.
            Deze lijn vormt met de Reflo Braidcast Tapered mono leader als voorslag een perfecte combinatie om mee te gooien. Deze leader is 15 meter lang, begint bij 0,18 en eindigt bij 0,32 . De laatste 5 meter van de leader loopt van 0,30 naar 0,32 daarna loopt de leader progressief af. Als je 0,18 te dun, 0,32 te dik of als je de leader te lang vindt dan kan je deze op de desgewenste maat inkorten.

Gr,
            Harpie
            https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

• jan wever
              Banned

• 19-09-2008
              • 258
              • Valthermond

Oorspronkelijk geplaatst door martinwinschoten
              Helemaal mee eens Gerrit! Heb zelf ook al een een stukje geschreven hier over die lijn!
              Heb hem het hele seizoen er al op en bevalt uitstekend. Voor mij geen andere lijn meer!
              Het enige nadeel is idd de prijs. Maar voor kwaliteit wil je wel betalen.
              waar kun je die lijn in het noorden krijgen martin,vis zelf met fireline ,maar ik ben er ook niet kapot van.misschien moet ik ook maar eens overstappen naar deze lijn.

Reageer

Working...