Hair rigs

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd

• 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

Oorspronkelijk geplaatst door martinwinschoten
    Ja maar waarom dan niet gewoon 2 maiskorrels op de haak, zoals we altijd al doen.

Als je met de Methodfeeder vist, dan vis je met korte onderlijnen en een hair. Daar doe je dan een boilie, pellet of maiskorrel op. Vond het ook een beetje vreemd waarom Ed dat zo deed.

Method en hair is een cliche.

Ik vis met de method meer zonder hair, met maden,casters, mais, en mestpiertje, dan met hair.
    Gaat ook prima. Het is, denk ik, net wat je gewend bent, en vis mee vangt.
    oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3499
      • Asten

Klopt Frank,

Ik ben zaterdag morgen een paar uurtjes bij de Philips vijver geweest en toen ze op de hair
      met mais stilvielen gingen de brasems met 4 maden aan de haak vrolijk verder !

Wat een kanjers , in 2,5 uur wel 20 dikke brasems gevangen met het bekende voer van Michel.
      Op een bepaald momnet werd het vol in de zon te warm dus heb ik om 9.30hr het boeltje ingepakt.
      Ik denk dat ik nog wel een keer een dagkaartje koop voor die vijver

p.s. heb daar voor het eerst met mijn nieuwe shimano forcemaster 11" gevist.
      Een prima hengeltje voor de method feeder en een prima prijs - kwaliteit verhouding ( tueen 45-50 Euro te koop !).
      Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• PeBo
        Hengelaar

• 29-09-2007
        • 2643
        • Oosterhout

Oorspronkelijk geplaatst door fpulles
        Method en hair is een cliche.

Ik vis met de method meer zonder hair, met maden,casters, mais, en mestpiertje, dan met hair.
        Gaat ook prima. Het is, denk ik, net wat je gewend bent, en vis mee vangt.
        Als je Frank kent en weet hoe het er onder zijn pet uit ziet, dan weet je dat het zonder hair vissen voor hem de enige mogelijkheid is. Als je echter zo'n haardos hebt als ik, dan moet je wel met hair vissen. Of heb ik de inhoud van de topic niet helemaal begrepen?
        ]Member of the Easterwood dreamteam.
        Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
        PeBo.

Reageer

• fpulles
          omgeturnd

• 15-02-2008
          • 1260
          • Eindhoven

Oorspronkelijk geplaatst door PeBo
          Als je Frank kent en weet hoe het er onder zijn pet uit ziet, dan weet je dat het zonder hair vissen voor hem de enige mogelijkheid is. Als je echter zo'n haardos hebt als ik, dan moet je wel met hair vissen. Of heb ik de inhoud van de topic niet helemaal begrepen?

Ongelooflijk:zijn je stoppen weer doorgeslagenof?
          oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• PeBo
            Hengelaar

• 29-09-2007
            • 2643
            • Oosterhout

Probeer ik een keer serieus te zijn en dan wordt je gelijk vergeleken met een meterkast.
            ]Member of the Easterwood dreamteam.
            Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
            PeBo.

Reageer

• FishM8
              Slijmjurkenjager

• 04-08-2008
              • 81
              • Gorinchem

Ja ,

Spannend he

Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!

Reageer

Working...