Hair rigs
Collapse
X
-
Klopt Frank,
Ik ben zaterdag morgen een paar uurtjes bij de Philips vijver geweest en toen ze op de hair
met mais stilvielen gingen de brasems met 4 maden aan de haak vrolijk verder !
Wat een kanjers , in 2,5 uur wel 20 dikke brasems gevangen met het bekende voer van Michel.
Op een bepaald momnet werd het vol in de zon te warm dus heb ik om 9.30hr het boeltje ingepakt.
Ik denk dat ik nog wel een keer een dagkaartje koop voor die vijver
p.s. heb daar voor het eerst met mijn nieuwe shimano forcemaster 11" gevist.
Een prima hengeltje voor de method feeder en een prima prijs - kwaliteit verhouding ( tueen 45-50 Euro te koop !).Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Als je Frank kent en weet hoe het er onder zijn pet uit ziet, dan weet je dat het zonder hair vissen voor hem de enige mogelijkheid is. Als je echter zo'n haardos hebt als ik, dan moet je wel met hair vissen. Of heb ik de inhoud van de topic niet helemaal begrepen?]Member of the Easterwood dreamteam.
Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years
Groeten,
PeBo.Reageer
-
Als je Frank kent en weet hoe het er onder zijn pet uit ziet, dan weet je dat het zonder hair vissen voor hem de enige mogelijkheid is. Als je echter zo'n haardos hebt als ik, dan moet je wel met hair vissen. Of heb ik de inhoud van de topic niet helemaal begrepen?
Ongelooflijk:
zijn je stoppen weer doorgeslagen
of
?
oude hond kan ook trucjes lerenReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer