NK match AR kanaal op 17 oktober a.s.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Nou Ron,

Je hebt niets gemist hoor. Ik denk dat we de 10 kg niet halen met 70 man. Ik heb op 42 meter gevist, ruim 6 meter diepte. Ik had 1 donderpadje en 2 beten gemist. De buurman links naast me had 1 voorn en rechts deed het beter met 2 donderpadjes een bliekje en kleine brasem. Hij was een uitschieter. De nrs 20 - 30 waren zeer slecht. Als je vis had dan deed je het al goed. Er waren er zelfs zonder vis. Jammer dat de vangsten zo tegenvielen. Het is een prachtig water voor de slider, als je er vis vangt. Je ziet mij hier niet snel meer naar toe gaan.

Groet,
    Dennis
    Carpe Diem

Reageer

• Roha
      pennenbouwer
      • 18-04-2005
      • 1175
      • Nijverdal

Het is voor jou dan ook wel een heel stukje rijden. Het kenteken van je auto gaf wel een internationaal tintje aan de wedstrijd!

Hierbij de link naar de uitslag;
      Groet'n,

Ronald

><((('<><((('<><((('>
      www.dobberbouw.nl

Reageer

• SvVoorden
        Sportvisser
        • 26-07-2002
        • 747
        • Woerden

De nummers 20-30 waren slecht! Niet helemaal waar want Patrick zat op 29 en werd 3e.
        Beter gezegd is dat nummer 1-70 slecht was. Degenen die meer vis hebben gevangen zijn met alle repsect niet de minste vissers met de match! Verder natuurlijk een grote geluksfactor.

Eigenlijk was vooraf al bekend dat het slecht zou zijn en met een nachtvorst en NO wind wordt het alleen maar slechter.
        Ik heb gevist met bijna 50% leem in mijn voer en slecht een handvol casters en maden in mijn voer. Dit mocht ook niet baten. Patrick zat naast me en die ving de vis met een staande haak. mijn montage die zo was leverde 1 grondel op en later nog twee grondels zwaarder aan de grond. Helaas gooide ik mijn montage iedere keer in de knoop waardoor ik niet echt lekker gevist heb.

Op naar Lith al is 5 zondagen achter elkaar wel een beetje teveel van het goede en is het voor mij niet haalbaar om alles mee te vissen.
        Sjaak van Voorden

Reageer

• Roha
          pennenbouwer
          • 18-04-2005
          • 1175
          • Nijverdal

Hoi Sjaak,

Van mij mogen ze de tweede editie (NK match 2011) ook wel op een ander water houden. Er zijn beslist wel betere wateren te vinden waar je een dergelijk evenement kunt organiseren. Denk hierbij vooral aan de grintgaten zoals Lithse Ham of bijvoorbeeld de Veenoordskolk e.a. in Deventer. Natuurlijk zijn dat parcoursen waar je een stukje moet lopen met je spullen. Ook een wedstrijd met de slider aan het Noord Hollands kanaal zou ik niet errug vinden.
          Gemiddeld leveren dergelijke wateren meer vis op dan wat er afgelopen zondag op de kant is gebracht.
          Neemt niet weg dat ik respect heb voor de mannen die goed hebben gescoord.
          Groet'n,

Ronald

><((('<><((('<><((('>
          www.dobberbouw.nl

Reageer

• SvVoorden
            Sportvisser
            • 26-07-2002
            • 747
            • Woerden

De oude Rijn is ook nog een mogelijkheid en daar kun je ook wel ene hoop man kwijt, zij het in verschillende vakken. Daar kunnen ook vaste montages e.d goed gebruikt worden.
            Sjaak van Voorden

Reageer

• Kosmozz
              Match en Feeder
              • 25-07-2005
              • 1959
              • Hannut

Je kunt inderdaad beter zeggen dat 1-70 slecht was. Het lijkt we wel op dat de hogere nummers beter waren. Ik hoop echt dat het volgend jaar ergens anders georganiseerd gaat worden. Kun je in Lith ook dagdeelnemer zijn? Staat niet vermeld in de mail.

Groet,
              Dennis
              Carpe Diem

Reageer

• Foxdonut
                I have a bream!

• 09-04-2010
                • 1237
                • Gro

Ik zou volgend jaar eigenlijk ook wel mee willen doen als ik het matchvissen wat beter onder de knie krijg. Hopelijk kiezen ze dan niet voor zo'n moeilijk water
                Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
                  Je kunt inderdaad beter zeggen dat 1-70 slecht was. Het lijkt we wel op dat de hogere nummers beter waren. Ik hoop echt dat het volgend jaar ergens anders georganiseerd gaat worden. Kun je in Lith ook dagdeelnemer zijn? Staat niet vermeld in de mail.

Groet,
                  Dennis
                  Dennis een goeie , ik zal ook een keer dagdeelnemer willen zijn omdat ik ook niet op alle data's kan.
                  Zal wel even een mail sturen .
                  Je hoort het
                  Groetjes
                  Johnny

Match
                  Feeder
                  Stok

Reageer

• lolo
                    • 01-05-2003
                    • 3873
                    • Weesp

Inmiddels even een mail gestuurd .Ik laat jullie het weten.
                    Groetjes
                    Johnny

Match
                    Feeder
                    Stok

Reageer

• reijntjes
                      Swingt(o)(i)pper
                      • 12-12-2005
                      • 3499
                      • Asten

Die Lud Wever is toch wel een fenomeen, op zijn leeftijd en dan nog steeds zo goed meedoen op alle disciplines van de hengelsport

Tijd voor een interview zou ik zeggen !
                      Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                      2016 walk-over Blauforlaet !
                      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• henk d
                        Newbie

• 15-10-2010
                        • 6
                        • Rouveen

Ik heb de uitslagen gezien op nummer 37 zat de winnaar opdit nummer heb ik zitten oefenen en goed gevangen kun je toch wel zien dat bepaalde stukken er weer uitspringen henk d

Reageer

• SvVoorden
                          Sportvisser
                          • 26-07-2002
                          • 747
                          • Woerden

In Lith is dagdeelname dit jaar, helaas, niet meer mogelijk zoals voorgaande jaren.
                          Patrick Princen heeft me dit laten weten en die had het van Edwin van de Biggelaar, die het organiseert. Zelf twijfel ik toch ook nogal omdat ik waarschijnlijk maar drie keer mee kan doen. 5 weken op rij naar Lith is wel veel van het goede.....
                          Sjaak van Voorden

Reageer

• Foxdonut
                            I have a bream!

• 09-04-2010
                            • 1237
                            • Gro

Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
                            Die Lud Wever is toch wel een fenomeen, op zijn leeftijd en dan nog steeds zo goed meedoen op alle disciplines van de hengelsport

Tijd voor een interview zou ik zeggen !

Als ik zo voorgaande topics lees over dobberbouw en sliderbouw dan krijg ik het gevoel daarbij dat meneer Wever vrij moeilijk toegankelijk is en niet al te scheutig is met informatie over zijn vissen. De interviewvragen op het forum zijn soms vrij specifiek bijv over montages, vistactieken mr. Wever etc, dus ik ben dan benieuwd wat men echt concreet uit een interview zou krijgen. Losstaand van het feit dat mr. Wever vast wel een hele aardige en leuke persoonlijkheid zal zijn.

Dat lijkt me dan wel een leuke uitdaging overigens om een mooi kwalitatief interview eruit te krijgen die andere vissers verder zal helpen (waaronder ondergetekende die nog weinig kaas heeft gegeten van het matchvissen).

Persoonlijk zou ik het echter jammer vinden als het een soort interview zou worden in de trend van lud live uit witvistotaal. Met name zijn nabeschouwing op het WK in Almere vond ik toen echt heel erg telleurstellend.
                            Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• lolo
                              • 01-05-2003
                              • 3873
                              • Weesp

Even ter aanvulling wat ik per mail gekregen hebt ivm matchmasters

Hallo Johnny,

Wij hebben er dit jaar voor gekozen om geen dagdeelnemers toe te laten, omdat we verwachten dat we het maximum aantal deelnemers halen die voor de competitie vissen.

Daar er drie van de vijf wedstrijden meetellen voor het eindresultaat, is het misschien voro je mogelijk om drie wedstrijden mee te vissen.

Ik hoor of lees ht wel.

Gr.
                              Edwin
                              Groetjes
                              Johnny

Match
                              Feeder
                              Stok

Reageer

• Kosmozz
                                Match en Feeder
                                • 25-07-2005
                                • 1959
                                • Hannut

Ok, dat wordt dus geen Matchmasters voor mij dit jaar.
                                Carpe Diem

Reageer

Working...