Matchopzet, slideren, specifiek voor .............

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Markman-B
    7 x wereldkampioen

• 24-07-2008
    • 59
    • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
    Als je de site van Ronald (pennenbouwer) bekijkt of een mail stuurt dan zal hij je voledig uit kunnen leggen wat je nodig hebt en kunnen leveren .Dit draatje staat ook op het forum
    Je kunt zelf met een accu boor dobbers bouwen tuurlijk kan je een draaibank aanschaffen en weet ik allemaal wat .
    Zo gek ben ik nu eenmaal, maar niet iedereen kan dat en dat hoeft ook niet .
    Geloof me maar je eerste vis aan je eigen dobber is een KICK
    Dat vakmanschap is voor mij niet weggelegd vrees ik. Eerlijk gezegd hoop ik dat ik die pennen bij 1 van jullie zou kunnen kopen als deze niet leverbaar zijn.

Reageer

• SvVoorden
      Sportvisser
      • 26-07-2002
      • 747
      • Woerden

17 gram waarvan maar 5 voorgelood en dus 12 onder op de lijn zou toch voldoende moeten zijn als je met een compacte loodzetting werkt die dichtbij de bodem staat. Meestal vis ik op die dieptes met olivetti's van tussen de 12 en 18 gram, afhankelijk van wind en afstand
      Een niet voorgelode slider aanschaffen zal niet zo'n probleem zijn, die op de foto van Johnny is een ander verhaal, die heb ik niet eerder gezien. Gooit zo'n slider wel goed John?
      Sjaak van Voorden

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

Sjaak gooit super de weerstand is nog minder omdat de druk op het carbon nihiel is krijg je ook minder weerstand dan zo dikke pauwenveer.
        Je hebt nu echt bijna een bulk aan lood.
        Onder de slyder... en de bulk lood kan niet mooier.
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• Markman-B
          7 x wereldkampioen

• 24-07-2008
          • 59
          • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door SvVoorden
          17 gram waarvan maar 5 voorgelood en dus 12 onder op de lijn zou toch voldoende moeten zijn als je met een compacte loodzetting werkt die dichtbij de bodem staat. Meestal vis ik op die dieptes met olivetti's van tussen de 12 en 18 gram, afhankelijk van wind en afstand
          Een niet voorgelode slider aanschaffen zal niet zo'n probleem zijn, die op de foto van Johnny is een ander verhaal, die heb ik niet eerder gezien. Gooit zo'n slider wel goed John?

Nee dat bleek in de praktijk dus niet voldoende. En aangezien ik slechts 10 meter uit de kant vistte, was ik nogal verrast dat de zaak zo ging driften. Loodzetting was compact en laag geplaatst ivm beperkte (werp)ruimte achter me.
          Vandaar dat ik een balletje opgooide mbt het verschuiven verschillende waterlagen. In combinate met sterke wind zal het me niet verbazen, dat dit een rol heeft gespeeld. Maar goed dit zijn vermoedens en kan ik verder niet staven.

Reageer

• Roha
            pennenbouwer
            • 18-04-2005
            • 1175
            • Nijverdal

Oorspronkelijk geplaatst door Markman-B
            Pennen zien er goed uit. Enig idee of daar aan te komen is in Nederland?
            Grappig dat ook die losse carbonpennen in het assortiment zitten (pag. 89).
            Tja; mooi spul hè?!

Sarfix is een harstikke goed merk als het om materiaal gaat. Helaas zou ik in Nederland geen dealer weten die dit merk voert en je de pennen kan leveren.

Überhaupt is het meestal een drama om van de Italianen rechtstreeks iets te bestellen. Hoewel ik de kwaliteit van hun pennen vaak veel beter vind dan dat spul uit Bulgarije (Topfloats, Balsax, ..Dino,...) is het zeer moeilijk om vanuit Italië iets te verkrijgen.
            Groet'n,

Ronald

><((('<><((('<><((('>
            www.dobberbouw.nl

Reageer

Working...