Nieuwe vaste stok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

Oorspronkelijk geplaatst door maai
    Ok dus het elastiek laten zitten en de hengeldelen uit elkaar leggen zodat ze drogen. Maar als je elastiek hebt in de top en het 2e deel, hoe berg je dat dan op? Kun je die delen in elkaar laten zitten? Heb je daar een apparte koker voor nodig o.i.d.?
    De top uit het 2e deel trekken als de connector er door past en apart drogen, dan mogen ze weer in elkaar.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Foxdonut
      I have a bream!

• 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

Waarom eigenlijk letterlijk een nieuwe stok? Op marktplaats staan tegenwoordig iets oudere modellen maar dat zijn echt superhengels om nog even zo voor je plezier te gebruiken. Vaak ook nog in een gunstige prijsklasse...
      Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• Vissertjuh66
        Frequent aanwezig

• 02-09-2010
        • 157
        • Deest (Gld)

Even over het elastiek van die x2 vaste stokken, in een woord waardeloos.
        Ik heb op m`n 10 de verjaardag zo`n x2 pole champion gekregen. En het elastiek knapte gewoon bij een winde van ongeveer 400 gram echt waardeloos. Het elastiek dat er in zit heeft weg van de gewone dunne elastiekjes.

Reageer

• Vissertjuh66
          Frequent aanwezig

• 02-09-2010
          • 157
          • Deest (Gld)

Kijk anders ff op markttplaats.nl of tweedehands.nl hier staan ook mooie hengels op voor weinig, pas op laat het niet opsturen. Ik had een topset steun van preston op marktplaats gekocht, en omdat het te ver rijden was lieten we hem opsturen, Ik heb €35 overgemaakt en kreeg niks thuis gestuurd.

Reageer

Working...