Hierbij even een update over mijn Map TKS 325. Zoals al eens vermeld bevalt deze hengel uitermate goed. Bij gebruik van de match kit hangt hij wat meer door bij gebruik van de power kits is hij echt strak. kreeg daar al reacties over van mede wedstrijd vissers. dit was bij gebruikl op een lengte van 14.5 meter. heb in de power kit elastiek van 1.21mm geplaats.
heb deze hengel aangeschaft na reactie van vissers op engelse forums. en bleek geen miskoop te zijn geweest.
teven heb ik een Map carptec waggler gekocht met molen van Map. De waggler is wat zwaar maar voelt wel degelijk aan bij het aan slaan. hij is wat zwaarder door dat hij in het handdeel is versterkt om ook kleinere karpers te kunnen vangen.
kijk maar eens op de site van Map zie link hierboven bij Master
jan-willem
heb deze hengel aangeschaft na reactie van vissers op engelse forums. en bleek geen miskoop te zijn geweest.
teven heb ik een Map carptec waggler gekocht met molen van Map. De waggler is wat zwaar maar voelt wel degelijk aan bij het aan slaan. hij is wat zwaarder door dat hij in het handdeel is versterkt om ook kleinere karpers te kunnen vangen.
kijk maar eens op de site van Map zie link hierboven bij Master
jan-willem

Reageer